BELLE AND ME (VIDEOBLOGG)

I natt ble det så jeg filmet en film med Belle. Har nå redigert den sånn at dere får se litt. Som dere ser, hun kan være aktiv, spesielt om natta/kvelden – Ikke så mye derimot på dagtid, noe som er typisk og helt vanlig taranteller.
Nettopp lakket neglene mine så nå tenker jeg å ut en tur. Er litt godtesyk, så kanskje jeg forfører meg selv ned på Nille en tur, elsker det sukkerspinnet de selger der! Har egentlig litt spinn i hybelen fra før nå, men det svindelspinnevevet til Belle er ikke mye etendes tror jeg. Hehe. <3

Heldige bebisen min, blitt filmstjerne allerede etter en dag. Eller har ikke hatt henne en dag en gang, siden det var i 15-tiden i går jeg hentet henne, og i skrivende stund er klokka snart 14 🙂
Æehm, ja. Komme meg litt ut jeg nå, greit vær er det også, hater sola riktignok – Men solbriller er ikke bare skapt for pynt!

Vi reblogges!

14 kommentarer

Siste innlegg