THE DEAD WILL NEVER HEAR YOU CALL

Som jeg skrev i mitt forrige blogginnlegg som jeg la ut i går (mens det enda var tirsdag), så var jeg og pappa på en kraftstasjon på Driva i ettermiddag. Pappa er nemlig en veldig god fotograf, og jeg tenkte at jeg måtte bare høre om han kunne kjøre meg til dette stedet og være med å ta noen bilder. Alle bildene som inneholder meg har pappa tatt, de andre bildene har jeg tatt. Alle med ett og samme kamera, altså mitt eget beskjedne lommekamera! 🙂

Godt å ha en slave innad i familien når man sårt brenner etter en fotosession på et forlatt og øde sted! 🙂

Er selv veldig fornøyd med disse bildene!
Filmet forresten en videoblogg for noen timer siden, den har jeg ikke redigert enda. Ikke lagt den inn på pcen en gang, vurderer å rett og slett slette den fra videocamera, og heller spille den inn på nytt i dag eller noe. Filmet en video med Belle (tarantellaen min) for litt siden. Videoen ble egentlig litt kjedelig, så satser på å eventuelt lage en bedre video med meg og hu senere i dag igjen!

Nå er jeg trett og tenker å legge meg! 🙂
Så med masse kjærlighet og gode ønsker fra meg og Belle ønsker vi dere alle en riktig god natt <3
Sweet dreams everybody <3


God natt! 🙂
Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. Masse flotte bilder!
      Minste troillonge kom med et såkalt gullkorn her tidligere i kveld…
      “Åh, mamma, er han der vennen din? Er det han som er litt sprø? Han ser jo litt sånn ut…!” (Ref til bildet av deg med påskeegget :P)
      Jeg svarer “Ja, det er nok det!”
      Minsten “Ja ja, da passer dere vel godt sammen da mamma!”
      Hæhæhæ, jepp… pjokken er jo ganske fornuftig 😉
      Ønsker deg ei skikkelig god natt, og drøm søtt om Belle 😀

    2. nemi113: Ntnåå, så søtt sagt! 🙂 Ja, de som blir venner og trives godt har gjerne noe til felles! 🙂

      Godt har jeg sovet, og det tror jeg Belle gjør nå. Mer aktiv hun på natta enn om dagen. Om dagen gidder hun ikke reagere på at jeg klapper henne en gang, det derimot gjør hun på kveldstid når hun vandrer rundt i sitt lille bur.

    3. Minsten fortsatte og bable i vei om at vi måtte være like gale og ville osv… Nå skal det sies at han skravler HELE dagen! Djizzz… føles som om hjernebarken min har gnagsår av og til, hæhæ 😛 Tror han har arva det fra pappan sin 😛
      Bra du fikk en god natt! Her var det litt kaotisk… største troillunge har hatt helt jævlige smerter i ledda, fæle greier!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg