Mommy fame-monster x3 + Gamer

Endelig, endelig kom pakka jeg hadde venta på. Det har nå gått over en uke siden bestillingen, og vel så det.
Endelig har mommy monster funnet luken til postkassa mi!

Jeg lot persiennene stå åpne i dag sånn at jeg kunne følge med som den stalkerjævelen jeg er, på når postbilen kom.
Etter jeg så bilen hadde fartet videre stupte jeg mine bein i mine beskjedne plattå, og dro den smigrende pakka ut av der den ikke hører hjemme og forflyttet den inn til hybelen – Der den hører hjemme!
Pakken inneholdt totalt 4 av 5 produktet jeg har bestilt, da det siste produktet ikke var på lager lengre, så venter fortsatt på det (Soundtracket til “The Blair Witch projekt 2” på cd).

Ja, her har jeg knipset og trikset noen bilder av pakka som nettopp er blitt miiiiiiiin <3:


“Lady Gaga – The Fame Monster”, “Lady Gaga – The Remix”, “Lady Gaga – Fame”, forsidene av coverne! Det skal sies at jeg alerede har lastet ned alle sammen fra Itunes Store, men som den supersære autisten av en samlenerd jeg er, så er jeg veldig glad i å ha originalcoverne av all musikken jeg digger å prissette. Og jeg vet også at “The Fame” er med som cd nr 2 på “The fame monster”, men igjen; når det kommer til Gaga er det greit å ha dobbelt! 🙂 Det som faktisk var en bonus for meg var at på cdutgivelsene så var det med to sanger jeg ikke har hørt før. “Disco Heaven” og “Retro dance freak” er to låter som jeg ikke fant på de nedlastbare versionene på Itunes Store! 🙂


Baksiden av coverne 😉

Og til slutt, filmen “Gamer” på Blu Ray, hvor jeg har lest at Marilyn Mansons coverversion av “Sweet dreams” blir brukt”, altså stor grunn for meg å se filmen! Omså den blir brukt i slutten av rulleteksten, så er det for meg verdt det! 🙂 Dessuten virker filmen også som en god actionfilm!

Nå vurderer jeg å rett å sett bare se denne filmen mens jeg lager meg frokost. Er jeg heldig kommer omsider Nav-pengene mine i dag (siden de ikke kom i går grunnet 2. påskedag), og da kan jeg endelig også få hente Bell Vette som jeg har tenkt å kalle tarantellaen min, men det som jeg er litt usikker på er når dyrebutikken stenges, og når hun som jeg har snakket med om å kjøre meg frem og tilbake har tid, så mulig det kan bli i morgen i stede eller torsdag.. Hm.

Når vi først prater cd, så kom jeg til å tenke på noe pappa sa i går når han var her. Vinyl/lp-platene er mer og mer på vei inn igjen på markedet. Han mente at de er mer og mer inn igjen, mens cdene er på vei ut. Hva tror og tenker dere i såfall om det? 🙂

Enyway, vi reblogges! 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg