EN VERDEN I MØRK DYBDE

For en praktfull, skitten, våt og deilig mandag dette har vært. Jeg har i dag gått en tur mot barneskolen jeg gikk på i 7 år, Vollan skole, på veien med Marilyn Manson og andre artister og band godt plantet på begge ører har jeg knipset og fikset et par bilder, som jeg med all min generøsitet har tenkt å dele med dere vakre mennesker som plumper innom i ny og ne.
Da jeg kom hjem var det første jeg gjorde å ta ut tre vaskefiller fra vaskemaskinen, og vaske plattå-lakk-skoa mine, for de var full av tørket og våt, grå og brun søle! Deretter kastet jeg fillene inn i vaskemaskinen for andre gang i dag.. Så kastet jeg meg i dusjen, men dusjet bare føttene – Sto med andre ord i t-skjorta og boxeren å dusja mine klamme føtter etter gåturen. Hjelper på litt at jeg har ullsokker under disse sorte lakkskoa.

Så jeg har skiftet sokker og bukse, rett før jeg så lagde meg noe fiskepinner og spaggeti, før pappa kom i 19-tiden og så film med meg (“Edge of darkness”). Før han kom holdt jeg på å redigere disse bildene som dere får se nå, men rakk ikke å ferdiggjøre alle. Men NÅ er de finito!

KONKURRANSE!
1 av bildene har jeg gjort noe helt spessielt med i motsetning til de andre! Finn det unike bildet som jeg har gjort noe spessielt med i tillegg til at jeg har laget de i sorthvitt!

Kan noen finne ut av hva jeg har gjort på kun 1 av bildene? 🙂
Vi reblogges!

13 kommentarer

Siste innlegg