Venneløs ved strømbrudd

Hallais og god mandagsmorgen. Andre påskedag, og flere har nok den siste feriedagen sin i dag, mens noen få heldige jævler får startet den i dag.

Jeg vil bare prestere å si; jeg har mange venner!
De er bitte litt fordelt kan du si. Men alle sammen er veldig nær meg likevel.
Hver eneste dag hører jeg fra de. Har faktisk over to hundre venner jeg. Tar tommelen opp for flere av de om dagen fordi de har så mye godt å si, om ikke alt er fornuftig så i alle fall gøyalt til en viss grad. Liker stort sett en del hver dag av det mine venner kommer for å vise meg eller si meg. Noen ganger er det bare småprat, andre ganger sitter vi kanskje og spiller et spill sammen, en sjelden gang.

Noen oppover åra har det blitt av de som også har rett og slett fjernet meg fra livet sitt, og da er det viktig å tenke for meg; vedkommende er rett og slett ikke verdt å bruke noe tid på. For jeg fortjente ikke vedkommende, og vedkommende fortjente i alle fall ikke meg. For jeg er kulere enn de som ikke vet sitt eget beste når det kommer til å være venn med meg.

Ja, så hender det noen ganger at de forsvinner alle mann. Og jeg sitter mutters alene… – Såkalt strømbrudd, eller internettproblemer… De gangene jeg for en stund skulle være uten facebook, Skype eller blogg.no er den tiden jeg plutselig er helt, helt venneløs og ensom i hele verden. Rart det der, for før, da var det ikke sånn.. Det er rart hvordan èn en gang har over 200 venner, og i neste sekund, ingen – Helvete..

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. Fint med mange venner! Har det jeg også, men de fleste av de er egentlig bare filler…. har egentlig bare to venner utenom kjæresten som jeg virkelig ønsker meg nermere men de ser jeg alt for kjelden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg