Operation Haircut!

Hår, hår, hår, hår, hår..
Klippemordermaskinen min har i dag fått en liten visitt over og rundt hodet mitt. Hodet mitt måtte til slutt gjøres klar til tarantellaen min kommer tirsdag eller onsdag, og når jeg får den kan jeg ikke ha noe hår på hodet. Hvorfor? Det er mye diggere å ha den på hodet uten! Offcurse!
Så fotogen som jeg er så valgte jeg å foreviggjøre den nydelige, rørende prosessen av operasjon Kill Hair, som foregikk i begynnelsen med en hårklippe-saks og delvis etterhvert med hårmaskina mi!

Etter at håret på hodet var tatt, tok jeg og byttet hårmaskina mot barbermaskinen for skjegg, og massakrerte likesågodt skjeggstubbene også! Nå føler jeg meg endelig klar for tarantell og vår! Ja, så var det de bildene. Før og etter og underveis! 🙂


Fronten, før oppstartsfasen. Gi faen i doptrynet!


Venstresiden min (hvem sin skulle det ellers vært?.) før oppstartsfasen!


Høyresiden min, før oppstartsfasen!


Her har jeg så beskjedent begynt litt, men bilder underveis er like viktig som før og etter – Og ikke minst underholdende for enkelte av dere 😛


Her har jeg begynt litt ja, vakkert syn!


Bø!


Klippe, klippe, klippe, klippe! Elsker å klippe i meg selv!


Vasken har helt random fått seg kvikk hårvekst!


Zombie-Bjarne på nytt tokt!


Zombie-Bjaaaarne!!!!


Merkelig hvordan håret i vasken bare vokser, mens håret på hodet minker..


Omsider ferdigdusjet, ferdigklippet og ferdigbarbert! 🙂


Jeg syns, helt ærlig jeg ble fin jeg! 🙂 Fornøyd med resultatet selv!

Tror dette er enten tredje eller fjerde gang at jeg har klippet meg selv sånn helt på egen hånd, forrige gang var det grunnet impulsivt raserianfall hvor jeg hadde “behov” for å la det gå utover noe, og da ble det forsåvidt ikke like pent..

Enyway!
Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Charlotte Sortgrim: Fort gjort, og som du skrev sist gang jeg gjorde det, altså da det var i raseri; Det er jo en form for selvskading!

      Men denne gangen var rett og slett fordi jeg IKKE vil ha det håret jeg hadde for noen timer siden! 🙂 Sunn klipping i dag, altså.

    2. Vampyrisis: Mhm, jeg skulle gjort det om og hvis bare jeg hadde visst hvordan jeg skulle klippe det innimellom sånn at det ble pent, sånn at jeg til slutt kunne hatt langt hår.

      Men så er ikke det noe enkelt når jeg ikke vet det, og jeg tror kanskje du har lest alerede om at jeg ikke kan gå til frisør eller noe, på grunn av tvangstanker jeg har rundt sånne ting?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg