GOTHEPOSENS HETE

For noen dager siden jamret og klaget jeg over at jeg hadde dårlig råd, og at det er røddag mandag, noe som resulterer mest sannsynlig i at ytelsen fra Nav kommer tirsdag i stede for en normal mandag!
Vel, i går fikk jeg handlet sånn at jeg har nok middag og annen mat til tirsdag. Og så hadde jeg igjen litt ekstra, så… Det ble brukt på noe gotherier! Eks-Jesus-produsent Mel Gibson fra “The Passion of The Christ” skal jeg også bruke de neste minuttene mine på, da jeg nå skal se ferdig “Edge of Darkness” som jeg handlet i går, men var for trett til at jeg orket å se den ferdig.

Pælme like godt alt i ovnen!
Noen her som har sett Edge of Darkness, og utviklet noen meninger om den der og da og i ettertid?
Hva mener dere forresten om Mel Gibson?

Vi reblogges!

16 kommentarer
    1. Mel Gibson, jeg har ikke ord på hvor rå han er. Jeg er veldig kresen på filmer, men han og Bruce Willis slår aldri feil. Såklart har de noen filmer som ikke faller i smak. Men Mel Gibson er en stor stjerne i mine øyne og det vil han alltid værre. med tanken på hvor mange priser han har vunnet så er det egentlig ikke noen tvil om at han er en stor skuespiller. men såklart har alt med smak å gjøre, men jeg synes det blir feil å komme å si eks at han ikke kan “jobben sin, og at han er den verste. Man er ikke så kjent uten en grunn 🙂 (randomcaps)

    2. Sara Storholt: Synes også at Mel Gibson i alle fall var jævlig rå og bra i Edge of Darkness, som forøvrig også er den eneste Gibson-filmen jeg kan komme på å ha sett. Man er ikke så kjent uten grunn nei, det skal være sant og visst!

    3. Jeg sendte melding her ang filmen ovenfor,jeg har ikke sett ‘edge of darkness’ ,men anbefaler deg å se Lethal Weapon med Mel Gibson,Action komedie:))
      Hvordan har dagen vært i dag?

    4. vaniljeogpepper: Fikk i alle fall de tipsene her og nå. Sendte du sms eller hva sendte du? 🙂
      Skal notere meg ned de filmtipsene kjære søster <3

      Dagen min har vært grei. Gått en liten tur ut, hørt mye på musikk som alltid. Sett ferdig Edge Of Darkness (som AMBEFALES!!!) og vurderer å instalere et gammelt pc-spill igjen på pcen min som jeg ikke har spilt på leeeeenge ("Hitman 2").
      Hva med deg? 🙂 PS: Jeg håper vi kan treffes snart! 🙂

    5. Her har det vært påskelam & påskeegg og alt som hører med..en fin dag:))
      Din dag høres ikke så værst ut den heller:) Pc-spill ja DET er mange år siden for meg og..husker vi hadde spilltreff å kobla pcne sammen for å spille mot hverandre i samme spill…:)Gøy.
      Jeg sendte her på blogg,men den `baskade pcnnettet velger å hoppe frem og tilbake noen ganger..Skal ikke være enkelt.
      Håper vi kan møtes jeg også 🙂 <3

    6. Siden den er den eneste filmen du har sett med han anbefaler jeg deg på det sterkeste å se Braveheart og Dødelig våpen filmene. Dødelig våpen filmene er knallbra og veldig morsomme! Du må værtfall si i fra vist du ser dem og si hva du synes 🙂

    7. vell han er en fyllik, han er homofobisk, kvinnediskriminerende, liker ikke jøder, sikkert rasist og. pluss han lagde braveheart som er en fæl film som sier att skotter går til krig i skjørt. den er også veldig historisk ukorrekt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg