GothicLove-intervju med store, lille Linn

Noen liker drager, andre liker vampyrer. Andre liker begge deler, noen frykter døden, andre frykter den ikke og kan likeså godt legge seg ned og slutte å leve!

I kveldens lune mørke har jeg fått til enda et intervju. Denne gangen med den gothiske skjønnheten Linn bak bloggen storelillelinn.blogg.no. Hvem hun er, og hva hun mener og tenker bak en rekke tabulagte og ikke-tabulagte temaer jeg har tatt opp, skal vi nå ta et mørkere dykk for å finne ut av!


Uoriginalitet og latskap fra å finne på noe selv er en utbredt sykdom i Norge i dag. Hvordan anser du deg selv, er du veldig original når det kommer til ting generelt, foreksempel utseende, ting du lager på hobbybasis/jobb og andre ting?
Vel, jeg liker å tro at jeg er orginal, men om jeg er det, det er kanskje en annen sak. Jeg liker å gjøre ting på min egen måte og går ofte min egen vei. Det verste jeg vet er folk som ikke tenker selv, men bare flyter med strømmen.

Enkelte skjelver nærmest på seg en pest av frykt bare man nevner døden. Hva er dine tanker om døden? Er du redd for å dø, og tror du på noe etter?
Jeg er mest redd for at jeg skal bli erklært død uten å være det.. Har hørt skrekkhistorier skjønner du. Så jeg er livredd for å bli levende begravd. De får kjøre en stake gjennom brystet på meg slik at de er sikker på at jeg er død. Om det finnes noe etter døden finner jeg ut når jeg dauer. Det skal bli spennede å se, eller ikke se.


© Bildet tilhører Linn/storelillelinn.blogg.no

En eldre pernsjonist blir brutalt banket opp og overfalt av et større flertall, maskerte kriminalforbrytere, det er et lite stykke unna folk flest. Hva gjør du i situasjonen?
Kan tenke meg at jeg hadde løpt frem og skreket eller noe i den duren. Og siden jeg er en liten jente på 50 kilo så hadde jeg ikke vært til stor hjelp der jeg hadde blitt liggende i en blodpøl. Men hvis jeg hadde tenkt før jeg handlet hadde jeg holdt meg litt i bakgrunnen først for å varsle ambulanse og politi.

Du blir tvunget til å drepe noen, og må ta et kvikt valg. Fremfor deg sitter en 20-åring som absolutt ingen vet hvem er, og ingen savner. H*n har havnet på det kriminelle planet, og har gjort en god del voldtekter, innbrudd og smånaskerier, vedkommende kan forandre seg og leve et langt liv selv om det ser svært lite sannsynlig ut. Ved siden står det en 80 år gammel person med større familie, og til tross for en hjertefeil som gjør at vedkommende kanskje vil gå bort innen 3-5 år har vedkommende motet oppe. Hvem dreper du, om du MÅ?
Det hadde nok blitt meg selv som hadde fått smakt en kule. Da kunne ingen ha tvingt meg til å velge. For jeg syns at alle mennesker er like mye verd.

Hva er det mest positive med å bo i Norge i dag, og hva er du mest missfornlyd med?
Jeg er veldig takknemmelig for å bo i Norge. Jeg syns det meste er positivt med Norge. Kanskje ikke perfekt men vi er ikke langt unna. Spessielt med tanke på hvordan de har det i enkelte andre land. Nå er jeg missfornøyd med at våre egne regler blir missbrukt og utnyttet av andre.

Hva er ditt syn på rusmidler alkohol og eventuelt andre rusmidler?
Når det gjelder alkohol syns jeg at å drikke med måte er ok. Andre rusmidler har jeg aldri prøvd, kunne aldri tenkt meg å prøve og jeg syns synd på dem som skulle vikle seg inn i den verden.

Du finner under ei bro ved akerselva en Ole Brum-sekk i den er det kontanter for minst 100 000 kroner. Du har med deg tilfeldig en større bag som den sekken godt KAN legges ned i om du vil det. Og det er ingen som noen gang vil se deg, lover. Hva gjør du?
Skulle gjerne tatt å stappet den i vesken og beholdt den selv. Hadde sikkert ikke vært noe fler en noen kriminelle som hadde savnet den og jeg trenger penger.  Men… Jeg hadde blitt blitt spist opp av den syke samvittigheten min så jeg hadde nok tatt den med til politiet. Samvittigheten min er en forbannelse.

Sex og samliv er noe som er helt naturlig. Synes du samfunnet i dag er for overseksualisert, og har du selv en eller annen fetish du tørr å dele?
Jeg syns samfunnet i dag spiller for mye på sex.  Jeg hisser meg støtt og stadig opp på grunn av det. Og da mener jeg ikke på den gode måten. Noe av det verste av det er at det går så mye på kvinner. jeg mener at vi ikke trenger denne såkaldte opplæringer. Those how talk do not know. Jeg ser på sex som noe personlig mellom de involverte. Har vel ikke noe spessiel fetish, men har sikkert mer undertøy enn andre klær.

Hva var den første filmen som eventuelt har gjort deg redd/paranoid? Er du noe skrekkfilm-fan?
Jaaa… Glemmer aldri jenta i The Ring. Jeg ser hun for meg nesten hver gang jeg dusjer. Skrekk å gru. Det er jo nesten så jeg tror jeg holder på å bli gal. Ble ikke bedre da jeg en stund lignet på henne og.  He he he.
Kan si det sånn at det ble ikke mer skrekkfilm etter det. For jeg ser ikke på vampyrfilmer og lignende som skrekkfilmer.

Hva er det jævligste du noen gang har hatt i deg? (er også lov å svare/tenke koffert, selv om spørsmålet i utgangspunktet var ment for mat o.l)
Mojito.. (en drink med blader i).

Zombier, vampyrer eller drager? Og hvorfor?
Oi, vanskelig å velge mellom vampyrer og drager. Elsker jo begge to. Litt vanskelig å si hvorfor jeg liker vampyrer. Jeg syns de er mystiske. Og det syns jeg også er litt sexy. Tror jeg liker drager fordi de er så fine og at de kan fly og sprute ild.. Liker de så godt at jeg har en tattovering av en.

Ikke beskriv deg selv slik du ser på deg, beskrev deg først sånn som din beste og nærmeste venn ville gjort. Og deretter, slik som den personen du har minst til overs med ville beskrevet deg!
Samboeren min har alltid sagt at det han liker med meg er at jeg alltid har meninger om alt og at jeg ikke er redd for si dele dem selv om det betyr at jeg sier andre imot. Får også høre at jeg er sta. Folk som jeg ikke kommer overens med syns nok at jeg er stille og sjenert. Er ikke så mange som forstår at det er en grunn at jeg er stille når jeg møter dem. Selv om vannet er stille betyr ikke det at det er tomt for alligatorer.

Tattoveringer og piercing vokser stadig på menneskets kropp. Har du noe, og hva mener du om kroppspynt?
Jeg liker begge deler. Men liker tattoveringer best. Jeg har tre stykker.. Eller den siste er ikke ferdig enda. Hvem viste at jeg hadde et sykt ømt sted på ryggen. Har en piercing.. Gulp… I navlen. Ønsker meg flere, både piercing og tattoveringer.


© Bildet tilhører Linn/storelillelinn.blogg.no

Hva betyr bloggingen for deg, hvorfor blogger du?
Jeg begynte å blogge fordi jeg blir så frustrert over livet i blandt og trengte et sted for å “lufte” det ut. Så bloggen er et sted der jeg kan dele mine tanker og meninger med dem som eventuelt skulle lese.

Leser du fullstendigkaos.blogg.no? Og hva er dine meninger på godt og vondt?
Ja, det gjør jeg. Jeg elsker orginaliteten. Liker når folk ikke suller rundt grøten og går direkte på saken og skriver fra leveren. Har “dessverre” ingen ting vondt å si.


Tusen takk til Linn som har stilt opp på dette intervjuet! 🙂
Jeg vil før jeg avslutter dette innlegget veldig gjerne råde dere også til å sjekke innom bloggen hennes.
Det er en rekke bloggere som har sendt mail om å bli intervjuet, men det er ikke hvem som helst jeg vil bruke lenger! Så derfor har jeg nå begynt med min nye hobby; spessialbehandling og forskjellsbehandling!

Har forså vidt aldri intervjuet noen hittil som jeg ikke har syntes vært original nok til det, bare så det er sagt!
Jeg har sett alle forespørslene jeg har fått, og noen av dere som har sendt mail vil jeg komme til å intervjue også om det fortsatt er ønskelig, men noen av dere vil ikke bli intervjuet. Så ikke sitt å vent for lenge på å få svar. Kun de som jeg faller ekstra for, og syns faktisk har noe originalt og særeget jeg liker, vil jeg gidde å dumpe ut et intervju på!
For sant å si er det også en del søppelblogger jeg ikke gidder å brenne energi på 😉

Vi reblogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg