Tøy sokkestrikken med Camilla K! :-)

Roten til alt godt ligger i vennskap og kjærlighet. Alle burde ha minst en nær venn i livet, jeg er så heldig å ha ett par. Noen venner får man rett og slett aldri nok av uansett farger og mønstre de måtte velge å ha på sokkene sine. Min bestevenninne Camilla er en av dem, og hun er nattens intervjuobjekt. Etter å ha lest intervjuet vil jeg på råde dere til å titte innom bloggen hennes som er enjoysock.blogg.no. Enjoy! ^^


Det kommer en kvinne på døra di, hun har med seg en gigantisk stor pakke til deg, i den er det 101 dalmatinere, ikke filmen, men altså 101 hunder. Hva gjør du?
Jeg blir nok veldig overrasket og skjønner absolutt ingenting. Vet ikke hva jeg skal gjøre? Tar vel kanskje imot pakken inntil videre?

© Bilde tilhører Camilla K/enjoysock.blogg.no

Nevn de tre absolutt kjekkeste, kjente guttene eller mannfolka i verden og begrunn svaret litt om hvorfor du liker dem!
Johnny Depp, hvor skal jeg begynne?.. Øynene, håret, leppene. Alt er perfekt! Han er så pen, men likevel mandig og så fantastisk sexy som en mann kan bli! I tillegg har han en meget sexy stemme og med bart og skjegg er han helt uimotståelig.

Alan Rickman som Snape, stemmen, den britiske aksenten. Det er ett eller annet veldig tiltrekkende ved blikket også, og selv om han er sekstifem år er han nok min nummer to på kjekkaslisten! Deilige britiske mannen!

Tredje er litt vanskelig, men er nok kanskje Ben i frustrerte fruer? Øynene er så magnetiske og intense og håret hans og barten og skjegget? NAMMMM! Mest sannsynlig den deiligste Australeren :3

Utrolig mange jenter i dag er nærmest blitt en slave av sitt eget utseende. Mange må ha sminke og “riktig klær” hver eneste dag og natt for at livet deres etter deres mening skal fungere riktig, hva er dine tanker om dette?
Jeg synest ikke at sminke og riktige klær er så viktig alltid.. Men noen ganger blir det jo litt mer viktig. Men jeg synes egentlig det er veldig trist at vi aldri blir fornøyde med oss selv. Vi bare prøver og prøver for å bli det vi synes er “perfekt”. Det er litt dumt, jeg skulle ønske alle var mer fornøyd med seg selv.
Livet handler om mer enn utseende også!

Har du noen religion, tror du på noen Gud?
Jeg vet ikke helt hva jeg tror på, jeg tror det finnes en høyere makt, ihvertfall tror jeg at det finnes noe som vi ikke vet hva er. Men jeg har ikke funnet noen religion som funker helt for meg, for det er noen ting jeg er enig i og noen ting jeg er uenig i i de fleste religioner, så satser på å lage min egen i fremtiden! Men jeg står i statskirka da, og jeg går i kirka noen ganger. Også vil jeg ha et kirkebryllup, tror jeg. Hehe.

Av ting som er kjøpt eller laget av mennesker, hva er det diggeste du eier og har?
Jeg må nevne pikachuen, pc-ene mine, iPoden min og telefonen min, fordi de alle fem er babyene mine! Også må jeg nevne senga mi og den knallrosa veska mi, fordi jeg elsker dem, og fordi de begge er store! Tror det må vere det diggeste jeg har ^^

© Bilde tilhører Camilla K/enjoysock.blogg.no

For 5 år siden, hva var dine største drømmer generellt da?
For fem år siden ville jeg bli skuespiller og det var nok den største drømmen jeg hadde. I tillegg til at jeg ville bli sanger. Også ville jeg reise til utlandet.

Fra fortid til fremtid. Beskriv deg selv og din situasjon om 10 år!
Jeg tror nok jeg er gift, kanskje? Også tror jeg at jeg muligens har ihvertfall ett barn. Også har jeg utdannet meg som noe lurt, eller kanskje jeg fortsatt går på skole? Jeg er litt usikker på den akkurat nå. Men jeg tror jeg har langt hår.

Synes du samfunnet i dag er for seksualisert?
Nei, egentlig ikke. Hmm..

Du har en blogg, en fin blogg. Hva betyr bloggingen for deg?
Den er litt som en dagbok og litt for å oppdatere kjente om hverdagen min.. Selv om den er ganske lite oppdatert de siste månedene.. Så der har jeg failet litt. Også deler jeg musikk og andre ting jeg vil dele. Også skriver jeg om det som faller meg inn egentlig.

På skole og lignende har du drevet en del med skuespill og sang, hvor mye betyr slike ting for deg? Er det noe du har bestemt deg å satse fult ut på i fremtiden?
Det er noe som betyr mye for meg. Det er en måte å få ut kreativiteten på og jeg elsker det! Spesielt sang, siden det er det jeg har drevet mest med hittil, og det er en glede å få stå på en scene nesten uansett hva jeg gjør. Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å satse på det, men både skuespill og sang er noe jeg håper at jeg får satse på i fremtiden. Musikalstjerne is the dream.

Døden er et tema som nærmest er helt umulig å snike seg unna når man først lever. Hva er dine tanker om døden?
Det er noe av det jeg frykter mest i hele verden. Og noe jeg sjeldent liker å snakke så mye om. Men likevel synest jeg egentlig det er ganske viktig å snakke om og å få ut tankene sine om døden er slett ikke en dum ting. Jeg liker virkelig ikke det faktummet at noen lever kortere enn andre og at du ikke alltid rekker å si hva du tenker og føler til en person før det er for sent. Jeg har opplevd det flere ganger. Jeg er rett og slett redd for å dø for tidlig eller at de rundt meg som jeg er glad i skal dø for tidlig. Det er bare ikke rettferdig!

La oss si at du skal gjennoppstå i ditt neste liv som et dyr. Hvis du skulle velge selv, hvilket dyr? Og hvorfor?
Det tror jeg må bli en katt. Fordi de er så vakre og søte. Og hvem vil vel ikke være en kattunge noen måneder? Det er også mitt favorittdyr.

På nettet, hvilken sider og tjenester er du mest innom og bruker?
Må vel si at Facebook og Tumblr er mest brukt for tiden, selv om jeg bruker pc-en relativt lite nå. Men utenom det er det vel Youtube, mange forskjellige blogger, decate.no, artige.no, Cucirca, Sidereel og ikke så mye mer nå lenger. Før var jeg bruker på alt som het nettsteder.

Påsken har kommet, og mange kombinerer påska med mer rus og alkohol. Hva er ditt standpunkt på alkohol og rusmidler?
Jeg synes at alkohol er greit så lenge det ikke ødelegger for andre. Selvfølgelig kan det vere koselig å drikke litt, men pass på at det ikke blir for mye, både for deg selv og andre. Og å unngå å presse andre til å drikke er veldig viktig. Ellers er jeg egentlig ganske imot andre typer rusmidler, fordi mange er farlige og fordi det kan bli ganske stort press på de som ikke allerede bruker fra de som bruker. Men det kommer jo ann på fra situasjon til situasjon. Men jeg skal ikke nekte for at jeg synest det er ganske interressant å lære om rusmidler og virkning og slikt.

© Bilde tilhører Camilla K/enjoysock.blogg.no

Finalespørsmål nummer 15: Leser du fullstendigkaos.blogg.no, og hva er dine eventuelle meninger på godt og vondt om den?
Jepps, leser den fast og den er en av mine favorittblogger, samtidig som at du, Andreas er en av mine favorittbloggere og en av mine bestevenner ^^ Jeg elsker bloggen og jeg liker at du er litt drøy iblant så lenge du ikke drar den for langt. Men har ikke opplevd det så mange ganger. Har ikke så mye å si på vondt egentlig ^^


Med det vil jeg takke Camilla for et hyggelig og idyllisk intervju, og ønsker alle sammen en fantastisk påsketirsdag!
Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg