VÆR SÅ SNILL Å SLUTT!!!!

Uansett hvor surrete og frem og tilbake jeg kan virke, så skal du vite en ting;
Om jeg sier at jeg er glad i deg for den du er, så er jeg det.
Jeg er ikke den som strør folk i håret med koseord, komplemanger og støtte, bare glem det!

Hvis jeg mener noe, så sier jeg det. Og det er en grunn til at jeg aldri har vært en av de som ikke har sagt noe negativt til deg. Det er rett og slett ikke noe i hele verden med deg som jeg annser som “feil”.

Har sagt hva jeg mener om utseende ditt flere ganger. Jeg mente aldri noe annet enn det jeg skrev. For meg er du utrolig god, veldig pen, og uansett så har jeg aldri brydd meg spessielt om det ytre, se på meg da!

Kunne aldri falle meg inn å bruke et eneste minutt på noe(n) jeg ikke bryr meg om. Det er veldig mange jeg har valgt å rett å slett ikke ha kontakt med, og mange av de har faktisk veldig, veldig godt utseende, faktisk over gjennomsnittet bra utseende, folk jeg kunne snakket med i stede. Men for meg er det til pokkers med det, så lenge jeg ikke har noe felles med dem.

Vi to, vi snakker vi.. Enige er vi jo ikke om alt, alltid. Men da er vi i det minste enige om at vi er uenige.
Til tider og steder hender det at jeg kan være ukonsentrert, rastløs og litt vekk. Lettere sagt enn gjort; men det er ikke grunn til å få panikk av, eller grunn til å tenke at du har gjort noe galt. For har du gjort det, så kan du faen meg signere pannahuden din på at jeg hadde latt deg få vite det!

Usikkerhet forstår jeg at du er preget og fjernstyrt av, det er jeg selv og det.
Det er så jævlig mange folk som ikke sier det de mener, også kommer sannheten for en dag, og da ønsker vi at de bare kunne komme med den ubehagelige sannheten, fremfor den behagelige løynen, som ble ekstra ubehagelig når sannheten enn dag ikke klarte å holde seg innestengt lenger.

Har jeg ikke noe tro på noe(n), så sier jeg det.
Du trenger ikke være redd for at jeg sier noe annet enn hva jeg mener. Jeg er glad i deg for svarte fittesatan! Jeg er høyt og hellig faktisk det! Det er ikke for å være slem at jeg sier skriver alt dette. For igjen, jeg også liker ikke at folk skal se meg på mine mindre gode dager, men samtidlig har jeg lært meg å bare kjøre på og gi faen i det.

Kan ikke kreve at alle gjør som meg, absolutt ikke. Men etter all denne tiden, alle samtalene våre, så hadde jeg i alle fall håpet at når jeg virkelig gir faen i om du mot all for moding skulle se mindre representabel ut, at jeg faktisk mener det. For jeg er glad i deg uansett, jeg dømmer ikke med bare øynene, som alle andre fugleskremslene i dette slimsnedspytta gåsehudlandet.

Hvordan tror du forresten det er for meg når du mener at du ikke er verdt noe og sånn etter all tiden vi har snakket. Da kan jo det også tolkes som meg som om jeg har dårlig smak, og som du faktisk snakker nedvergende om meg også?

Hehe, tenkte meg det.
Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Før du kommenterer skal du vite at all type reklame for din eller annen sin blogg blir IKKE godkjent. Jeg vet bloggen min er fin, og at innleggene mine er kule, men jeg faller ikke for smisk, ikke i hvilken som helst sin søledam. Enten du er rosa, sort eller grønn!
      Fan bra skreve… Å faktisk nåkka å tenke over…for flere av oss.
      Når det kommer tell ærlighet så foretrekke æ også det. Men å bli mistrudd på mi ærlighet me at æ faktisk e så ærlig å fortell æ syns nån e bra på nån måte, og æ må bekrefte det hele tia… igjen og igjen gjør mæ svett. Æ e jo lamme folk fordi æ like å være lamme dæm, og æ forvente det samme tellbake, uten at vi må fortelle hverandre det hele tia. Siden æ kun e lamme en liten flokk folk, og velge mange andre unna, burde fortelle nåkka.. men men. Æ e åsså usikker tell tider, om både utseende og kropp.. men æ stole virkelig på at vennan mine like mæ uansett.. hvis ikke så kan æ vel få en skikkelig smell en dag…

    2. warlockness: Ja, jeg syns det er greit at jeg kan stole på venner og vite at de mener det de mener. Samtidlig som jeg håper at de innerst inne skal tro meg også på det jeg sier om dem. For det føles jo litt nedvergende hvis en andrepart sier at h*n har en usikkerhet eller tvil om jeg faktisk mener at h*n betyr så mye for meg som jeg utrykker.

      Takk for kommentaren, en ting tiL-
      Neste gang, kan du da viske bort det som står i kommentarfeltet, før du kommenterer? 🙂

    3. dette kaller jeg å snakke rett i fra leveren. jeg syns det er lettere å stole på folk som snakker slik enn dem som serverer en solskinnshistorie… hvis du forstår hva jeg mener… håper ordene dine synker inn der det skulle 🙂

    4. Du er så flink og ordlegge deg du 🙂
      Og jeg er helt enig med det du skrive rom utseende, det er meg fullstendig likegyldig hvordan folk ser ut , har de noe mellom ørene er det DET som teller !
      Å bruke tid på mennesker som ser ut som ”Balder” selv # den vakreeste Nytologiske Guden EVER ..#men som er vanskelig å snakke med, vanskelig å finne på ting med, vanskelig å forstå og bli fortsått, er det ett døfødt prosjekt.
      Så , go for it 🙂 Good people wins in the end!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg