Syredødt tempo- Utsettelser, problemer, blogg-trøbbel +++

Kjenner jeg er noe bitter, rastløs, frustrert og plaget i skrivende stund.
Det plager meg blant annet at blogg.no har slike problemer de har nå. At jeg ikke får kommet meg innpå, også videre.
I tillegg til at jeg også er noe irritert over andre ting som har tatt for lang tid, foreksempel innen filmproduksjonen min på “Ken og Morten – Rikets vekt”.. Hvis ting generelt ikke går mer på skinner nå, så…


Har ikke fått meg rotte, dette bildet tok jeg bare på dyrebutikken mandag. 😉

Tror i alle fall jeg ikke skal sitte på facebook i kveld, er fort gjort at jeg kan skrive enn irritert kommentar hos en del, mens jeg egentlig overreagerer da årsaken er at jeg er alerede irritert og rastløs nok fra før de siste dagene som har vært!!!! Grrr….

Og i dag har det vært en generelt veldig kjedelig dag, det er drittvær ute, det er ingenting å gjøre. Ensomt, og igjen: Frustrasjonen koker!

Vi reblogges!

12 kommentarer
    1. Jeg syns blogg.no har slike problemer så alt for ofte, så jeg syns man har all grunn til å bli både frustrert og irritert.. Greit nok for meg som ikke har så mye på hjertet, eller hodet, tungen eller fingrene for den saks skyld, siden jeg ikke er så veldig i form i dag. Jeg gikk inn i sta for å skrive et innlegg, men så greide jeg å glemme hva det var, så måtte bare trykke meg ut igjen- og da landet jeg heller hos deg, som er så grei. Det rimer, ok?!
      Men for deg som alltid, stort sett i alle fall, alltid har noe å gi til andre, så skjønner jeg veldig godt at dette blir et irritasjonsmoment. Enda godt du ikke lar det gå ut over andre bare 😉 Puss på deg.

    2. Elin Slåen: Korrekt, og det plager meg nå.. Det forrige blogginnlegget om pakka mi fra Dragens Hule i dag har jeg ikke en gang fått til å dele på facebook.. Det går ann, men da får jeg ikke det lille minibildet som jeg pleier å bruke.. Grr!

      Nja, det rimer muntlig, men ikke skriftlg deg og grei 😛
      Jeg KLIKKER av å ikke få ut alt jeg har i hode! Både på filmproduksjonsbasis og bloggbasis, generelt!!!!!! GRRRR!

    3. Altså, hvis det er sant som det står over her, at du skal skaffe deg en tarantella, så må jeg til min store sorg slutte å lese bloggen din i frykt for å se på dette ekle krypet… Jeg bare takler de ikke..

    4. Så snill du er- tenk så lei meg jeg hadde blitt ellers, om jeg ikke kunne lese bloggen din… Men da må du i alle fall gi et hint om når det er bilde, eller video, eller hva som helst om det greiene er på bloggen din!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg