STEMPLET DØD – NY BLODSPAKKE

Som barn var det som regel bare på bursdagen min (15.06.91) og julaften at jeg kunne glede meg til pakker. Screw that!
Nå som jeg har blitt mer moden eldre, kan jeg få pakker nesten når jeg vil. Eneste forskjellen er at jeg alltid vet hva som er oppi. Med mindre jeg går for en forundringspakke-utgave..

Mine lange underdeler (beinranglene) har ført resten av kroppen til et fantastisk sted som er så fantastisk at jeg helst ikke handler der. Dere har kanskje hørt om “Spar”? Flott navn, bare lommeboka som sparer plass på det stedet!
Enyway, jeg har vært der likevel, liksom bare for å hente en pakke fra Dragens Hule igjen.

Håndkle, t-skjorte, enda 3 nye parr sokker, en buttonnål og et håndkle. Tadda, og nå kan dere få se selv..


Buttonknappen 22mm: Alchemy – Dead Mans Rest


Toaststempel (til å stemple ristet brød med)!


3 par herrestrømper (har alerede 3 par fra forrige bestilling av disse :-))


T-skjorte: Chainsaw Maniac (størrelse XL)


Stooort badehåndkle: Death Rip (100x200cm stort)

Som vanlig er jeg usmertelig dødsfornøyd! 🙂
Men faen, da skal jeg lage meg noe mat, sto opp for 2-3 timer siden, sovet bort nesten hele dagen som en slags vampyr igjen.

Hva synes dere? Bestiller DU fra Dragens Hule noen ganger?
Vi reblogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg