NAVNEFORSLAG? Skaffet meg kjæledyr!!!!! :-)

I dag ettermiddag vekket noen liv i min gamle telefon. For andre gang i dag for å være konkret.
Etter dagens første samtale med noen, ringte det enda ei – Jannike, min gode dyrevenninne, hun er et menneske, men veldig opptatt av dyr!

Saken er, jeg fortalte Jannike i går om min store drøm om å eie en tarantell. Tarantell er for dere som lurer, en større edderkopp, hårete. Jannike har fikset en deal for meg, så jeg får den litt billigere enn ellers. 700 kroner tilsammen – Edderkopp + Bur = 700 kr! 🙂 TADDA!

Så kort fortalt! Den er nå satt av til meg og den skal jeg hente neste gang jeg får lønn innen cirka den 12. april!!! 🙂

Så.. Jeg har glemt å finne ut av kjønn, så derfor skal dere komme med jente og guttenavn!
Helst sære og freakye navn! Ikke Mona Lisa eller Torleif foreksempel!!

Tar i mot alle forslag med et sleipt smil!

Vi reblogges!

61 kommentarer

Siste innlegg