24.03.2012 – Vennskapsdagen jeg aldri skal glemme – Elsker deg Renate:`-)

Dette har uten tvil vært en spessiel dag for meg. Jeg skulle skrevet mye nå, men jeg sliter litt med å skrive, rett og slett fordi jeg har alt for mye inntrykk og minner som har gått veldig innpå meg fra i dag. Det er ikke ofte jeg sitter med tårer i øyekrokene når jeg skriver, men jeg klarte ikke å la vær til slutt nå.

Jeg har hatt en lørdag som har inneholdt veldig mye kjærlighet, varme, hygge, flotte og morsomme samtaler og i tillegg til at jeg for første gang har fått møtt noen jeg har hatt veldig godt kontakt med på forhånd over nett, så har jeg også blitt representert for en del folk jeg aldri har visst om før…


Renate som på KappAhl fant en god del rosa klær hun veldig gjerne skulle hatt. Jaja, selv vi er ulike. Elsker henne uansett <3 🙂


Aner egentlig ikke helt hvorfor jeg legger ut dette bildet her i dette innlegget. Har vel med at det var Renate som tok dette bildet og at det derfor er veldig spessielt av den grunn <3 Bare så teit av meg å blunke der og da.. 😛

Litt før 13-tiden i dag fikk jeg en melding jeg hadde ventet på i flere timer, for å være ærlig har det vært snakk om dager.
Smsen var fra min veldig, veldig unike venninne Renate som kunne fortelle at hun nå var ankommet Oppdal og satt på Cafe Klausulen. Jeg pusset tennene mine raskt, og gikk avgårde. Da jeg kom inn på Klausulen var det først og fremst stappfult av folk, Jeg så meg rundt etter et fjes jeg hadde sett før. Plutselig dukket det opp en veldig liten, men veldig søt 19-åring. løp bort til meg, jeg bøyde meg ned og vi holdt ordentlig godt rundt hverandre i flere, flere sekunder. Var så godt å endelig få en klem av det mennesket jeg har snakket så mange timer med over bare telefon og msn de siste dagene, samt veldig god tone på facebook inntil noen for litt siden igjen hadde klart å hacket facebooken hennes, noe som har resultert i at hun nå har slettet den.. Skjønner ikke meg på folk som hacker og må gjøre ting som går utover andre…


Elsker deg vennen <3 Glem aldri det!! :`-)

Nok om det… Vi satte oss ned, og vi snakket og snakket. Vi forflytta oss etter en stund utenfor Domus-butikken og fortsatte praten der. På en benk utenfor Domus satt vi og snakket med hverandre, og også noen ganger med andre gode venner og bekjente av meg som kom tilfeldig forbi. Kjempekoselige folk alle sammen. I tillegg til at jeg fikk småpratet litt mer med tilfeldige, kjempeknalle venner i Oppdalsområdet som da Renate fikk sett og hilst på, så har også jeg fått håndhilst og også fått noen klemmer fra en del av Renates fantastiske venner og bekjente. Ja, kort fortalt så har dette vært en dag som jeg ikke skal og ikke kan glemme. Så mye klemming, hygge, god kontakt og kjemi, og kort sagt god idyll som jeg har fått på en dag, vil jeg slite med å toppe. Renate, jeg vet at du elsker meg, for du har sagt det så mange ganger i det siste at jeg vet at du mener det, og jeg håper også du vet at jeg elsker deg utrolig høyt. Gleder meg så masse til du og de andre vennene dine i avrusningsgruppen kommer tilbake, enten det eller at dy eventuelt reiser alene. Uansett, jeg gleder meg masse til vi møtes igjen. Det valget du har tatt om avrusning i den alderen du har tatt står det så mye respekt av, deg og dine venner har lært meg så mye på kort tid.


Min Renate og hennes venninne Renate, som også var hyggelig å bli presentert for i dag. Fantastiske Renate`er begge to, med masse liv, originalitet og glede 🙂


Ble to runder på KappAhl i dag. Hehe, her står Renate (og jeg, men dere ser meg ikke fordi jeg tok dette bildet) og venter på at de andre jentene skulle prøve klær. To stykke kjærlighet ser man altså her 😀


Meg og Renate og Renate 🙂 TO stk Renate, der altså 🙂


<3 🙂


Dette er bussen som har skylda for at jeg ikke har Renate ved meg nå lenger………. Jaja, vi fikk i hvertfall tre veldig nære og gode timer sammen i dag uansett. :`-)

Jeg elsker deg, jeg elsker deg, jeg elsker DEG, Tusen takk for alle varme klemmer, og flotte ord vi har vekslet sammen i de tre alt for raske timene som bare rant vekk. Ta godt vare på deg selv, jeg tror på deg, og dine venner! Dere skal alle klare deres kamper om et bedre liv, og du skal alltid få ringe meg!

Tusen takk for at du er den du er jenta mi <3
Huff, jeg savner nærheten din, kjærligheten din, ærligheten din, originaliteten din og hjertet ditt så mye alerede, hvordan skal denne kvelden ende?.. <3

Vi reblogges..

9 kommentarer
    1. Før du kommenterer skal du vite at all type reklame for din eller annen sin blogg blir IKKE godkjent. Jeg vet bloggen min er fin, og at innleggene mine er kule, men jeg faller ikke for smisk, ikke i hvilken som helst sin søledam. Enten du er rosa, sort eller grønn!
      En liten søt rosa søndags hilsen til min fantastiske blogg venn,liker bloggen din,fine bilda 🙂 hilsen fra kalde nord

    2. Sara Helene : Den ble så bra at jeg sikkert ikke kommer til å tenke på veldig mye annet fremover 🙂 For å si det sånn. Men jeg skal likevel holde føttene på jorda og være tilsteder andre steder fordi 🙂 Som nå foreksempel bør jeg vel ta oppvaska, pante noen flasker, og sånne morsomme ting. Hehe:-)(
      Glad i deg Sara-bestevennen min <33333 🙂

    3. enikke: Så kjempehyggelig kommentar å få 🙂 Flott at du liker bloggen og bildene mine. Hilser tilbake fra kaldvarme Trøndelag.

      Ps: Kan du til neste gang kanskje fjerne den teksten som står i kommentarfeltet fra før? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg