LET THE BODIES HIT THE FLOOR!!!!

Etter planene i dag var det meningen at det skulle skytes noen nye scener til “Ken og Morten – Rikets vekt”, min nye film. Men sånn ble det ikke. Er ikke alltid at det blir som man planlegger og håper på, og når noe ikke gnistrer, så biter man kjevemusklene sammen og håper på en bedre nestegang.

Var avtalt at jeg og noen til skulle møtes på Kiwi-senteret i 16.00-tiden. Min venn Rune kom seg til sentrum noen timer tidligere, så i 14-tiden møttes vi bare uansett, til tross for at jeg avlyste filmopptaka.
Jeg og Rune satt først litt på Domus og hang, så på tilfeldighetens mennesker som gikk forbi, før vi flyttet oss til Aunasenteret og deretter til Kiwi.

Tiden flakser i godt selskap, og selskapet på Kiwi ble tilfeldig enda størret da også Ann Kristin og Håkon dukket opp en stund, alle gode venner av meg. Etter en stund gikk Ann Kristin hjemover, mens jeg, Håkon og Rune faret gjennom Kiwi-butikken en snartur, før Håkon gikk til sitt og jeg og Rune gikik hjem til mitt. Tilfeldigvis ble det så jeg spurte om Rune hadde sett “True Blood” før, altså tv-serien. Nei, og han hadde egentlig bestemt seg for at det var noe han ikke skulle se, siden han hadde forhåndsbestemt seg for at det var noe samme møkk som “Twillight”. Jeg møtte gjøre noe med det, å tvinge han til å like “True Blood” kunne jeg ikke gjøre, men satte likevel på første episode for å vise at det ikke er veldig “Twillight”. Tror ikke True Blood falt i storsmak, uansett, vi er alle forskjellige, men han vet i alle fall nå at det er en del kontraster, mildt sagt mellom Twillight og True Blood. Etter en episode T.B ble det så vi spilte “Call of Duty” med vekslende hell! Å få tre stjerner på de verste tospiller-banene i Modern Warfare II er ikke alltid like tilstrekkelig lett!

Kort sagt, til tross for at innspillingplanene måtte forflyttes til annen dato, så ble det i alle fall en god og sosial dag uansett! Med gladvold, sær humor og ja.. Stuffs! 🙂

5 kommentarer
    1. Ha ha, sånnt sammentreff! Sitter og ser True Blood nå jeg… sesong 4… JUMMIIIIIIII.
      Vampyrer, heit sex og myserier… kan man ønske seg mer??? he he! Natta!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg