Vampyrens billedlige utenatt

Mørket lister seg rolig og beskjedent vekk for denne gang. Lyset titter frem og en ny onsdagsmorgen er kommet for å bli noen timer. Klokken er i skrivende stund halv åtte, det er tidlig på morgenkvisten – Alle fall etter min forstand!
Som normale folk burde jeg kanskje vært på vei opp fra sengen eller kanskje til og med sovet nå, men akk nei. Jeg har vært våken siden jeg sto opp rundt 15-tiden i går, og da klokken ble litt rundt 05 i dag tidlig tok jeg på meg jakka mi, tredde inn i mine sko og gikk ut med stativ og kamera.

65 bilder er totalt knipset, og har dermed funnet sin plass på kamera i løpet av denne tidlige morgenen. De fleste er tatt med selvutløser vel og merke!
Hvor mange av de 65 bildene som vil bli lagt ut etterhvert i diversje innlegg får fremtidens veiviser sette lys på!

Jeg skal nå ta meg en ør”liten” krasj på senga. Jeg er som vampyrene – Hviler på dagen, er oppe om natten <3
Håper alle sovende og våkende nordmenn og invandrere i inn og utland får en god dag!
Dere er alle de hærligste menneskene på planeten, som fortjener best best!

Vi reblogges!

4 kommentarer
    1. Bra skrevet! Jeg har selv snudd døgnet mitt, men heldigvis kommer det seg nå! Våknet klokken 05:10 i dag! Trøtt, så skal vell krype til sengs jeg også, før jeg stikker til legen! Ha en fin dag videre! og Sov godt 😀

    2. godt skrevet. men serr var du oppi om natta ? kult i så fall 🙂 liker bildet, og håper på å se de andre også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg