DISEMBOWELED THA CANDYMAN!

Søtt, søtt, søtt, og fordømt innpåslitende!
Søtsaker kan være innpåslitende når det forblir en fristelse som du prøver å tenke minst mulig på.
Akkurat som et barn som du prøver å ignorere og helst bare vil kjære ned fordi det distraherer deg for mye…
Men akkurat som barn så kan man ikke kjære i hjel tankene og fristelsene sine! Fuck off!

Litt over 600 kroner har jeg for øyeblikket som skal holde til mandag om 6 dager. Jeg har også en annen konto med 900 kroner, men den skal jeg ikke røre fra. Den skal bare vokse og vokse den, frem til det blir en viss sum der som gjør at jeg kan reise og plage og pese bestevenninnene mine Sara og Camilla i nakken!

Jeg føler meg så uviktig, seriøst! I andre land er det folk som blir happy om de får en tannpirker å spise, eller i alle fall en roten osteskive, også sitter jeg og tenke på å svi av flere kroner på fett, høykarbo og hjerteinfarkøkende gifter! Hvilken moral!

Klovner har sin sårbare tristhet, akkurat som jeg har min patetiske griskhet! Demonene må være mine brødre, for jeg føler meg så syndig her jeg sitter og bare venter på neste lønning sånn at jeg kan skyve inn godterier og snop gjennom mine organer, uten å være redd for at det skal gå utover pengesummen til neste lønning! For jeg skyter meg selv med en dobørste om jeg bruker et rødt øre fra sparekontoen!!!

Vi reblogges!

6 kommentarer

Siste innlegg