Et nettpå-intervju med Heltarlig-Sara!

Spørre og grave er den automatisk beste måten jeg kommer på når det gjelder å bli bedre kjent med folk. Derfor har jeg tatt frem gravemaskin, blyanter og notisblokk, for å stifte et bedre bekjentskap med Sara, jenta bak heltarlig.blogg.no.


Hva liker du best å gjøre på fritiden?
På fritiden så skriver jeg en god del. Har en liten hemmelig drøm om å kunne få gi ut en bok en gang i fremtiden. Ellers går det veldig mye i vanlige ting som å være med venner, høre masse musikk, se filmer ingen andre liker omtrent. Skrekk er visst ikke så veldig bra i følge de jeg henger med.

Hvis du skulle få kjeftet på hvilken som helst kjent person, uansett hvor h*n kommer fra og hvem det er, hvem skulle du kjeftet på da, og hvorfor?
Den første jeg kom på er Justin Bieber. Bare fordi jeg synes han virkelig burde ha blitt voksen nå og innsett at han er en stor sutrekopp og at de triksene han har for å selge frem hvor fantastisk menneskelig og sårbar han er. Jeg bare merker jeg har fått veldig nok av den guttevalpen.


© Bildet tilhører Sara/heltarlig.blogg.no

Tror du på noen Gud, har du noen religion?
Jeg tror på en Gud. Men om det er en kristen Gud eller en Allah gud. Det gir jeg litt blaffen i. Eller før kalte jeg meg personlig kristen, men den religionen, som så mange andre, har så mye som går mot seg selv. Jeg liker å tro at det er en som ser meg der oppe fra og som ikke dømmer meg, men ser at jeg gjør det jeg gjør av mine grunner, og at det er greit.

Har du noen gang brutt noen regler, og gjort noe du ikke har lov til i følge regelverket som du tørr å fortelle om?
Jeg kommer ikke på noen lovbrudd jeg har gjort som er mot det norske regelverket. Men jeg husker godt at jeg stjal kritt fra klasserommet på skolen flere måneder og irriterte den snobbete læreren min noe så grenseløst, at han til slutt satte noen gutter for å bevokte tavlen.

Hva sto det i den siste smsen du sendte
?
“Kan jeg få en nudle pakke av deg?”

Er du en dyreelsker? Har du noen dyr selv?
Jeg er egentlig ikke så glad i dyr. Bare pingviner for de er så sjarmerende der de vagger rundt. Familien min har hatt katter, men de har alltid avskydd meg. Ellers er pinnedyr fascinerende. Var i alle fall gøy å drepe dem da broren min ikke ville ha dem lenger.

Dessto flere og flere blir mer og mer opptatt av utseendet sitt, sminke, klær og ditten og datten. Hvor opptatt er du av utseende, mote og sminke?
Vinteren er den perioden jeg bruker mest sminke, ellers er det bare til fest og moro. Mote har jeg egentlig bare sett på som noe fordømte greier for at folk skal bruke penger. Samtidig så føler jeg vel at det er alltid greit å gå med noe man føler seg vel i. Derfor kjøper jeg og bruker bare klær jeg liker. Hva andre mener om det er in eller ut. Det gir jeg faen i.

Hva er den mest irriterende låta du har hatt klistrende fast til hjernen alt for lenge?
“Friday” sangen til hun Rebecca Black. Finnes ikke noe som er så grusomt. Spesielt ikke å starte ene morgenmøte en fredag med den sangen. Hadde jeg kunnet, skulle jeg skyte den gutten som satte den på.

Du havner plutselig på en øde ørken, milevis fra folk. Du tenker på tre ting, ikke mer og ikke mindre, hva er de tre tingene du skulle ønske du hadde der og da?
Personen jeg elsker, pc-en og musikk.
Jeg hadde aldri klart meg på en øde ørken eller øy. Da ville jeg ha dødd og da skulle jeg ha gjort det med de tre tingene jeg setter mest pris på.

Hva var du mest redd for som barn?
Jeg kan ikke huske at jeg var spesielt redd for noe.

Du blir Gud for en hel uke; Hva slags forandringer på godt og eventuelt vondt tar du for deg om du fikk gjort AKKURAT det du ville?
Jeg skulle ha gitt enkelte blærete, idiotiske og snobbete folk litt vett i hodet. Deretter ville jeg ha latt alle de landene som kriger bli plassert på ett område, uten innblanding fra alle andre land og organisasjoner, så de kunne blitt ferdig en gang for alle. Men det er vanskelig å si egentlig. Men at det absolutt skulle blitt mer vett hos menneskene på denne jordkloden. Det er i hvert fall sikkert!

Folks oppfatning av ting er så forskjellige. Hva betyr ordet “frihet” for deg?
Frihet er gleden av å kunne gå i det jeg vil, si det jeg vil, spise når jeg har lyst, gjøre det som faller meg inn og satse. Når man har frihet kan man rett og slett være seg selv.

Har du noen spessielle sexuelle fetisher?
Jeg har egentlig lite jeg tenner ekstra på. Jeg har aldri sett eller opplevd noe, og tenkt at “Det her er min fetish”.


© Bildet tilhører Sara/heltarlig.blogg.no

Hva betyr blogging for deg? Hvor lenge kunne du foreksempel klart deg uten å blogge?
For meg er bloggen et sted jeg kan tømme tankene mine, dele meningene mine og komme med mine synspunkter. Jeg oppdaterer bloggen da det passer meg. På det meste har jeg klart meg et halvt år uten å blogge, men savnet etter å kunne uttrykke seg har alltid vært der.

Helt til sist; Hva synes du om fullstendigkaos.blogg.no? 😀
Det er en av de få bloggene jeg følger fast. Jeg kan le så jeg griner, bli så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg og bli trist at det gjør vondt. En følelsesessig tundercoaster rett og slett.


Ambefaler alle å innom heltarlig.blogg.no, og bli enda mer kjent med Saras univers der! 🙂

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg