DETTE DER liker jeg ikke så veldig-lista

“Det der liker jeg ikke”,- er noe som ikke alle har like lett for å si.
Nå er det jo forskjellige måter vi uttrykker at vi ikke liker noe på, men det er nettopp det som ikke alltid alle har like lett før.
Jeg har tenkt å dele meg litt opp for dere igjen, og lage en liten liste over ting jeg ikke liker. Mulig jeg gjør meg lettere sårbar igjen, men det får så være. Sårbarhet kan også være sexy outfit?

¤ Jeg liker ikke:
◊ At folk får meg til å skvette – Seriøst, ikke gjør det!
At folk tar hendene over øynene mine, og skal ha meg til å gjette hvem.
Når folk nedsettende/respektløst/fordomsfult eller generelt negativ om andre.
Når folk krangler.
Når folk drikker alkohol.
Når folk snakker om piercing, tattovering og frisørrelaterte ting – Da kan jeg fort svime av/kaste opp (NO KIDDING!)..
Når folk tror jeg vil se på dem som mindre pen som de er (Uten sminke og sånt, gjelder helst jenter).
Når mine meninger ikke blir akseptert for det de er.
Når det blir for mange folk i nærheten av meg på en gang, helst ikke mye mer enn 2 personer om gangen.
Når det er en god venn jeg ikke får være alene med på en stund, og det som regel er noen andre med i bildet.
Når jeg alt for ofte ikke helt vet hva jeg skal blogge om, og føler jeg blogger på tomgang uten mening og mål.
Når lesertallet mitt en sjelden dag går under 180 eller når sideanvisningen går under 250..
Når menn eller gutter generelt klemmer meg, eller hvis nær familie gjør det, litt kresen på klemmer.
Når folk lukter som en viss narkiss i bygda som stinker kattepiss og død!


Tja, da skal jeg kose meg med nattmat! God natt!
UTFORDRING TIL ALLE SMÅ OG STORE BLOGGERE:
Lag en liste du også, og del den med meg!
Vi reblogges!

10 kommentarer
    1. Mye av dt der virket egentlig ganske så kjent^^ Er ikke så begeistret for klemmer selv, og særlig ikkje fra familie.. Syns på en måte det er litt kvalmt.. Når det gjelder den skvettegreien.. Eg sluttet med det etter noen tok igjen. Jeg hade gjemt meg under noen sin seng, vi hadde nettopp sett en grøsser og når vedkommende, som tror jeg er på do, setter seg i sengen griper jeg vedkommende i foten. Og for et SKRIK!=D Men er ikkje gøy når de gjør dt tilbake, trodde eg skulle DØ!

    2. Åh, nå føler jeg kjempelyst til å skrive liste over ting jeg ikke liker også! Men det kommer egentlig til å handle mest om buss, så jeg tror kanskje jeg bare skriver et innlegg om buss i stedet. HurrHurr. Du skriver veldig bra ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg