SØPPELFOLKA – DET ER MEG OG DEG DET!!!

Nordmenn på villtur er ingen nyhetsak, overhode.
Utlendinger på villtur, heller ingen nyhetsak.. Sikter ikke nå til menneskeskjebner som forsvinner eller roter seg bort på ukjente steder. Jeg sikter til de som for en gang siden har rotet bort et visst fornuftig signal i hodet om at man kaster faen meg ikke søppel andre steder enn i søppelkurver, kasser og ting som er ment å kaste søppel i.

Jorda vår er ingen søppelplass for uvitende egoister og drittsekker. Noen sier at ungdommer kan være så ille på å bare legge fra seg flasker, kartonger, plast og andre søppelting der det passer dem, det er helt riktig! Men det finnes også mer enn nok barn og eldre som sårer jordens natur og idyll også.


NOENS FORSØK PÅ Å KASTE SØPPEL 1. Status: Feilet!


NOENS FORSØK PÅ Å KASTE SØPPEL 2. Status: Feilet!


NOENS FORSØK PÅ Å KASTE SØPPEL 3. Status: Feilet!


NOENS FORSØK PÅ Å KASTE SØPPEL 4. Status: Feilet!


NOENS FORSØK PÅ Å KASTE SØPPEL 5. Status: Feilet!


NOENS FORSØK PÅ Å KASTE SØPPEL 6. Status: Feilet!

Statistikk om alder og kjønn er egentlig helt ubetydelig uinteressangt, søppel skal ikke kastes i havet, på fortau, på andre sin plen, på din egen plen, i skogen, i veien også videre. Flasker og drikkebokser skal pantes, papp og papir har egne containere, også videre.. Jeg vet at alle dere vet dette, men jeg vet også at ikke alle alltid gidder å gjøre det…

Om dere ikke gidder å sortere søpla rett, kast det i alle fall i søpla. Jordkloden er ingen fordømt søppelbøtte.
Personlig gir jeg foreksempel faen i hvor full dere måtte bli når dere er ute å raver som de tåpelige kyllingene dere blir der og da for dere som drikker hodet av dere, men likevel er heller ikke fylla noen som helst unnskyldning for å legge fra seg ølflasker og andre type drikkematerialle i gata/naturen… Mange av dere er noen fordømte søppelhoder som jeg nesten ønsker skal få en gjeng med Al-Qaida-selvmordsbombere på døra! Og det er ikke bare det norske folk som suger i å være flink med å ikke bombe naturen med søppel, alt for mange andre land også, nesten hele verden… Kort sagt, nesten alt som kryper og går av mennesker er nesten ikke fortjent til å leve på denne jorda. For alt for, alt for mange av oss er noen utakknemlige kukksugere som Gud, hvis han noen gang har eksistert, ville angret bittert på at han skapte!


HER SER VI NOE SØPPEL SOM NOEN HAR GIDDET Å KASTE PÅ RETT PLASS.
NEMLIG I EN PLASTPOSE I EN SØPPELDUNK VED INNGANGEN PÅ OPPDAL VIDEREGÅENDE SKOLE.
MEN ER IKKE INPONERT, FOR DET BURDE IKKE VÆRE SÅ SABLA VANSKELIG!!!

Det finnes ingen unnskyldning for å kaste søppel i naturen, på gata, i nabolaget også videre… Omså nærmeste søppeldunk/container/bøtte er full som i det siste bildet, så ta med deg søppla til du finner noe som ikke er like fult! Alt annet enn å kaste det fra deg i naturen!! Tøvhuer..

Vi mennesker flest er søppel i seg selv, men det gir oss fortsatt ingen unnskylding til å forsøple planeten vår! Om ikke Al-Qaida kommer på døra deres, så håper jeg i alle fall at dere verste, uvitende og late svima blant dere får deres egen medisn i løpet av kort tid. At dere tråkker barbent gjennom noe glasskår og får ett helvetes sår, i bestefall at dere må amputere foten! For enkelte av dere verste forsøplerne, enten frivillig eller ufrivillig, hadde ikke fortjent bedre!!!

Til alle eventuelle forsøplere under cirka 13 år… Dere er delvis “unnskyldt”.. Men for deres eget vett sin del, ta en del med noen kloke voksne… For angående dere yngste så er det tydelig at noe er galt i hva dere er lært til å gjøre og å ikke gjøre… Ikke gjør neste generasjon menneskelig enda mer ynkelig enn de andre før alerede har vært, please!

Ønsker alle en god helg! 😉
Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Jeg måtte le når jeg skulle skrive en kommentar og tidenes kjeftemelding kom opp, haha! Bra innlegg, og veldig sant. Jeg er ikke en engel og må innrømme at jeg av og til er en av de som fortjener en bombe på døra 🙁 Burde skjerpe meg!

    2. jeg tror jaggu du har tatt bildet av hansken min…jeg mistet den for 14 dager siden… det er ikke søppel..ihvertfall ikke bevissssssssst..den er mistet og savnet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg