GEOGRAFISK SVIKT I “STORLIDALEN” – (METEFOR FOR MIN TOPPETASJE)

Næmmen, tror dere ikke at det akkurat ringte på døra hos den ensome loneren?
Jaggu gjorde det det, sa veiviseren!

Tenkte to sekunder, hvem faen kunne det være. Jeg åpner og der står det en eldre person som lurer på om jeg vet om en fyr som bor i nærheten, han sa hva vedkommende het og hvor han bodde. 35b… Han hadde funnet a og c, men ikke den konkrete b`leiligheta. “Jaddadu, nå var spør du rett person”,- tenkte jeg.

Geografi, forklaringer og den slags. Han kunne like gjerne bedt meg om å illustrere hvordan man setter opp en hvilken som helst bil. Han kunne like gjerne bedt meg om å bygge et slott, da hadde han i alle fall fått et luftslott, noe i det minste det.

Jeg er verdens dårligste i Oppdal til å fortelle andre hvor og hvordan folk skal gå for å finne vei og føre, hus og hjem, forklaringer om “hvor” generelt!

Selv ei inskrumpa rotte med alzhimer, adhd, aids og svineinfluensa på dødsleiet kunne forklart bedre hvor noen bor eller ikke bor. Jeg er ikke geografisk anlagt, ikke spessielg anlagt i hele tatt. Heller ikke innlagt, enda 😛 Så gi meg noe abstrakt så skal vi se hvordan det går!

Hvordan er du på geografiske forklaringer om hvor, hit og dit?
Vi reblogges!

4 kommentarer
    1. Elendig.. Om jeg først må spørre om veien, så husker eg de to første anvisningene også er alt blåst bort. Og ingen skjønner hvor jeg mener om jeg i det hele tatt vet hvor noe ligger..

    2. Kiddy: Ah, så hvis jeg som turist tilfeldigvis dukker opp der du bor og jeg tilfeldig møter på deg så skal jeg tenke meg om to ganger før jeg spørr om rådgivning for hvor jeg skal gå for å finne noe konkret? 🙂

      Da er vi 2 <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg