THE POKERFACE OF SARA HELENE?

Intervju-konseptet ble visst noe som flere var sugne på å stille opp på. Har fått noen forespørsler fra flere det siste døgnet. Men, før jeg tar meg av de har jeg nå tenkt å intervjue min absolutte beste venninne, Sara Helene Germanotta. Altså, hun heter ikke det egentlig, men hun er såpass Lady Gaga-fan at hun kaller seg Germanotta enkelte steder på nett!

Følgende intervju er blitt gjort over Skype! 🙂


Bilde tilhører Sara Helene/sarahelenem.blogg.no

Hva i livet bygger deg mest oppover?
Lady Gaga og vennene mine!

La oss si at du ble Gud for en hel dag, hva hadde du gjort om du kunne gjøre hva du ville et helt døgn?
Først og fremst ville jeg stoppet all krig, og gitt alle tilgang på mat og drikke. Og så ville jeg fikset sånn at ingen i familien min skylder penger lenger, samt pusset opp huset til mamma. deretter ville jeg transportert Lady Gaga til meg, så hun kunne synge Edge of Glory til meg, og drikke te etterpå. Hun måtte hatt med” whore” koppen sin! Og så ville bestilt haugevis med smykker, klær og andre awesome ting og sørget for at jeg slapp å betale når jeg fikk det. Det kunne sikkert Gud ha fikset lett.

Og til slutt ville jeg samlet alle vennene mine, både nettvenner og de som bor her, på et sted og hatt en fin kosekveld med maaaasse sjokolade!

Hva betyr din egen blogg for deg, hvorfor blogger du i utgangspunktet?
Jeg laget min første blogg fordi alle andre hadde blogger. Det virket gøy å dele bilder og musikk med andre. Det var ikke egentlig for å skrive om mitt eget liv. Etter den første har jeg hatt hvertfall 5. To av dem var anonyme. Den jeg har nå har jeg fordi jeg innimellom får lyst til å dele ting med andre, og da er det greit å ha et sted å gjøre det. Nå har jeg jo nettopp bestemt meg for å trappe opp blogging litt, og prøve å blogge hver dag. Men vi får nå se hvordan det går .. ;3

Du planlegger å styrte på en øde øy. Selvfølgelig har du med deg to ting. Hva har du med deg?
En god venn og maaaasse vann!

Hva drømte du om å bli yrkesmessig for 5 år siden?
Jeg er ikke sikker på om jeg hadde noen drømmer om hva jeg ville bli for 5 år siden..
Sannsynligvis noe innenfor filmindustrien da også.

Hvordan er du i forhold til religion? Har du noen Gud?
Jeg er humanetiker, og tror ikke på noen guder. Religion skaper så mange problemer og konflikter, selv om det ikke burde bety noe hva andre tror på. Akseptere andre for dem de er kanskje? Selv om jeg må inrømme at jeg har litt imot noe av det de tror på i forskjellige religioner.. Kvinnesyn og slikt irriterer meg. Det eneste “guddommelige” JEG tror på er naturen. Og så tror jeg litt på karma.

Jehovas Vitner banker på døren. Hva gjør du?
Diskuterer med dem. Med mindre jeg ikke har tid, da ber jeg dem om å gå til noen andre for å prakke på dem religionen sin .. Huff.

Hva er de tre beste bøkene du har lest, filmene du har sett og cdene du har hørt?
Oiiida, det var et vanskelig spørsmål! Bøkene: Nattsvermeren, Verten og Vinterjenter. Filmene: Sweeney Todd (<3), Thirteen og V for Vendetta. Cd’ene: Lady Gaga: Born This Way. Alice Cooper: Trash. Evanescense: The Open Door.

Er du god på kalorier? Hvordan ser kostholdet ditt ut en vanlig uke?
Njeeii, jeg tenker ikke så mye over hva jeg spiser egentlig. Jeg legger ikke på meg av noe, så kalorier tenker jeg ikke på. Det eneste er at jeg passer på å drikke mye vann, og så tar jeg Calsium + vitamin D hver dag.

Hva skal du gjøre etter dette intervjuet?
Jeg tror jeg skaaaal .. Hmm, jeg fikk egentlig litt lyst til å se en film, av å tenke så mye på hvilke filmer jeg liker best. Så jeg tror jeg skal se en film. The Libertine muligens.

Hva er det lengste du kunne gått for å eventuelt gjort noe utseendemessig?
Oioi, det er så mye jeg ville forandret .. Men jeg tror aldri jeg hadde turt å for eksempel bli lagt i narkose og fikset på. Jeg er altfor redd for at det skal bli mislykket eller at noe skal gå galt. Så jeg ville nok ikke gått så langt som det er nå. Men vist noen kunne vifte med en tryllestav og så foff; så jeg ut akkurat som jeg ville, så er det ikke mye jeg ikke ville gjort altså. Jeg ville ikke skadet noen andre.

Hva er ditt syn på alkohol, snus og tobakk?
Snus er ekkelt. Dødsekkelt! Røyk synes jeg ikke er ekkelt, men den lukta som setter seg iklær, i bilene til de som røyker og husene deres liker jeg ikke. GAMMEL røyklukt er fælt. Men jeg synes de som røyker er litt dust da, når de vet at det ødelegger dem innvendig. men men .. Alle tar sine egne valg ^^ Alkohol synes jeg er helt greit så lenge du ikke ødelegger for andre. Sånne som drikker seg fullstendig dritings og blir skikkelig irritable liker jeg ikke. Men å drikke innimellom og ikke for mye går helt fint; kan vere veldig gøy.

Bilde tilhører Sara Helene/sarahelenem.blogg.no

Hva frykter du mest? Fortell om dine fobier, mareritter og frykter!
Det jeg frykter mest akkurat nå er framtiden, siden den er veldig usikker før øyeblikket.
En annen ting jeg er fryktelig redd for er å miste de jeg er glad i. Vist for eksempel mamma, eller noen av de nærmeste vennene mine hadde dødd vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Hadde sikkert blitt helt nervevrak og grått i flere måneder .. 

Når det gjelder typisk skumle ting så er jeg redd for mørket, fordi i mørket kan hva som helst gjemme seg.
Og så er jeg redd for klovner som du vet. Jeg så faktisk tilfeldigvis en på en reklame på tv2 tidligere i dag, og kvapp så sykt og skrek som en tulling. Det er de falske smilene deres.. *grøss*  Jeg er også redd for insekter. Stort sett hveps og edderkopper. Sett for mye skrekkfilmer og lest for mye som edderkopper som legger egg i hodet på folk, og så bare myldrer det edderkopper ut av dem. åååhhehææsj! Og til slutt så er jeg redd for å bade i havet der det er sjøgress og tang. Jeg er redd for at noen skal ta tak i meg og dra meg ned og drukne meg.

Hvor mye skulle jeg betalt deg i fremtiden for at du skulle gi en stor pakke med skikkelige grove sexleketøy og klær til din datter på da 15 år?
Omg, umm .. Mye x) Det er jo under den seksuelle lavalder jo!

Og til sist! Hva synes du om fullstendigkaos.blogg.no?
Elsker den 😉


Dette var altså en beskjeden introdusering av det fantastiske famemonsteret mitt som er min bestevenn. Vil dere bli bedre kjent med Sara Helene, klikk innom bloggen hennes her, som jeg skal sørge for aldri blir slettet!

Vi reblogges!

11 kommentarer
    1. Jeg vet da det, qouter:
      “Hvor mye skulle jeg betalt deg i fremtiden for at du skulle gi en stor pakke med skikkelige grove sex leketøy og klær til din datter på da 15 år?
      Omg, umm .. Mye x) Det er jo under den seksuelle lavalder jo!”
      Andreas, Tydelig vis misforsto du og din venninne her dildoer og opphissende klær er ikke Samleie/sex. Dildoer er onanering, samt vibrator.
      Offtopic; hvorfor kan man ikke høyreklikke?

    2. Anonym: Eller så er du litt for trett eller litt for ung til å skjønne dette selv 😉

      Dildoer og leketøy er til onanering ja. Og da Sara skrev at når man er 15, at man da ikke er over den seksuelle lavalderen, var det mer tilfeldig.

      Og til offtopicen din; for at du skal spørre så klart:)

    3. Anonym: Jeeez .. Poenget mitt var at jeg ikke ville latt min 15 år unge datter gå rundt i den type klær og gi henne masse sexleketøy, når hun ikke engang er gammel nok til å ha sex med noen, lovlig. Og hvertfall ikke oppmuntret henne til det .. 😉 Hva er det du maser om onanering for egentlig? lol

    4. Hjertelig takk Andreas, Du fremstår tøffere her du og en når vi møtes.. “The nobodies” finne feil?
      Jeg prøvde ikke og finne feil for og være irriterende jeg skjønte bare ikke setningen, tydeligvis fant jeg ingen feil og misforstod.

    5. Ville bare sette frem et eksempel 😛
      Jeg forstår at Anonyme kan være irriterende og barnslig men du var heldig med at det var meg og ingen andre venner av deg 😛
      Det går helt fint, Andreas 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg