THE UNGLORY HELL SPEAK IN MY HEAD!

De største gledene i live er de små, sa den lille uvitende jenta på skoleavslutningen som fikk hele foreldregenerasjonen til å tørke sine tørevåte øyne!

De største gledene er ikke nødvendig bare de minste, sa den eldre og bedre vitende Aylar Von Kuklinski, som ikke rørte like mange, men faen da! Er da ikke konkurranse her, er det det? 🙂
Jooo, livet er en slags konkurranse. Noen konkurrerer i dumskap, noen konkurrerer i å få den største grisen før slaktinga til jul, og angre konkurrere i noe helt annet!

Klitoris Vs. elektrikker? Det er det store spørsmålet! Eller, det største spørsmålet er om jeg er ravende sinnsyk og om jeg har tørna! Ja for faen! 🙂

Ok, skal nå bare legge ut saken min (slapp av, ikke noen penisbilder i dette innlegget mine kjære små sinte barn 😉 ), har vært på Spar og henta meg en pakke. Dæven hakke, vet dere hva, jeg har fått nytt navn jeg!
Se her davelllll!:

Smokie ask: Who the fuck is Alice???
I fucking ask: Who the fuck is Anders F. Storli?
I know about Andreas, but Anders? Fool!!!

Okok, pakka er fra Dragens Hule. Overaskelse kukksugere!!!
Tre t-skjorter og to børster.
Starte med børstene? Tjash, okok, så gjør vi det:

SÅNN! PUSS OG KYSS GOD NATT!
Nei, ikke helt enda sleepyheads! For først skal vi ta en omvisning på de 3 t-skjortene mine! Og denne gangen har alle t-skjortene motiv både forran og bak, akkurat som meg! Because Im a sexy, dirty monster from Transylvaina! 🙂

T-skjorte nummer 1. Forsiden!


T-skjorte nummer 1. Baksiden!




T-skjorte nummer 2. Forran!


T-skjorte nummer 2. Baksiden!




T-skjorte nummer 3. Forran!


T-skjorte nummer 3. Baksiden!

Sånn! Da var også den pakka blottlagt for det offentlige!
Nå skal jeg redigere en video som jeg filmet i dag som jeg håper å legge ut på bloggen i kveld, i verste fall i morgen!

Vi reblogges! 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg