GRATULERER MED DAGEN MAY!

MAY U.! PELL OPPMERKSOMHETEN DIN HER!
Siden du leser nå, så går jeg utifra at du alerede har gjort det!


Bilde tilhører: May U.

Eskimojenta mi som fortsatt ikke har rømmet fra Oppdal sånn egentlig, og glad er jeg for det!
I dag fylte du visst noe, og jeg vet ikke om det var kremboller du fylte krem i, men det jeg veeeett… Errrrrr: Først og fremst at du er en sabla venn å snakke med, men også: At du ble litte grann visere i dag! 🙂

For i dag fylte du år May du skjønne eskimo! 🙂

Det kan komme så mye snø og is til verden, du vil aldri fryse for du er eskimoen min, samme hva som skjer!
Håper din 20-års dag i dag har vært helt fantastisk.. Nei, vent… Det var visst 24.. Jaja, for meg er du likevel ung. 24 år ung og kjempe uerstattelig, det er ikke fordi du er eskimo, men fordi jeg syns du virker som og er en veldig hyggelig jente, i hvertfall så lenge du ikke er for opptatt av å isolere deg i iglo 🙂

Vi bør seriøst snakkes snart. Og til da ønsker jeg det verdens beste bursdagskveld!

Klem fra meg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg