DAGEN SOM BOKSTAVELIG TALT GIKK I KNUS OG KNAS!!

For noen minutter siden postet jeg et blogginnlegg om at jeg nå helst skulle ha sittet å spist lasagne før jeg legger meg… Men, da jeg skulle til å flytte lasagnen i sted fra formen til talerkenen klarte jeg å velte alt i gulvet. Talerkenen knuste og lasagnen er ikke lenger fristende å spise..

Har som sagt ikke sovet siden 18-tiden i går… Generelt de siste timene har jeg vært helt ute, og veldig sløv.. Selv om jeg ikke har spist noe som helst siden 07/08-tiden i dagtidlig så gidder jeg ikke noe mer nå. Nok er nok for denne dagen her. Rett og slett. Skal prøve å fokusere positivt når jeg tenker tilbake på denne dagen, SENERE! Nå er jeg bare sur, irritert og lei av alt!

Fuck off til verden.
Sulten og dritlei skal jeg nå gjøre sovesofaen min om til en seng, håper bare ikke jeg gjør noe av det galt også… Siste jeg trenger nå.. For nå i dag hartt for mye for meg, mer enn jeg orker å tåle!

Vel god helg..

5 kommentarer

Siste innlegg