MÅNEDENS BLOGG: KIDDYS

I just kidding it isn`t kiddy it`s Kiddys!
Ok, helt random og ubetydelig start på et mer betydelig innlegg. Måneden er snart som en avis som har blitt til aske, en aske som snart flyr bort, helt av gårde.

Februar 2012 er snart historie, og vi er snart en måned nærmere jul.
Det blir jeg deprimert av å tenke på så derfor skal vi heller tenke på noe lystigere.


(Random bilde av Kirsten “Kiddys” fra filmen “The thrill of a kill”)

Jeg elsker jenter med ekte baller, og med det mener jeg ikke transvestitter, med mindre min venninne Kiddy (eller Kirsten som hun heter egentlig) ikke har en jævlig uventa overaskelse. Noe som jeg ikke helt hadde fått med meg ordentlig før hun fortalte det selv i februar er det faktum at hun spiller i en skrekkfilm eller splatterfilm om du vil.
Jeg likte det innlegget med forsmak på filmen så godt at det holder skitlangt til å være månedens blogginnlegg av de jeg har tittet på, på blogg.no denne måneden.

Sjekk ut innlegget her: “The thrill of a kill – Med meg som kvinnelig hovedrolle, har fått release dato! =D”

Den superflotte wannabenordlendingen som ikke er nordlending, som likevel styrer denne bloggen i sterk og svak motvind er forresten en meget betydelig venninne for bloggen min for tiden. Ikke akkurat nå, men snart vil det komme et helt nytt design og stil på denne bloggen, som for første gang ikke er noe jeg har laget selv. Nemlig så har jeg fått henne til å lage et design, som jeg gleder meg overkommelig til å se ferdig, her inne!

Enyway. Dere bør besøke denne mørke fyrstinnen! Hun har stil, hun har humor, hun er mysitisk, og hun hater Nav.
kiddys.blogg.no er bloggen for deg som vil lese en ny blogg, dersom du er så uheldig å ikke ha sett den enda!
SUPERWOMAN IN MY FAIRYTALES! 🙂 Kirsten Giftenkniv er død, lenge leve Kirsten Morderblad-splatter-Kniv!

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. Hehe, fikk meg en overaskelse på face da jeg så jeg var tagget..=P Men du sa “derfor skal vi tenke på noe lystigere” også kommer splatter filmen min med voldtekt, drap, tortur av værste sort..XD Jada, men om det er lystigere enn julen så..XD Hehe=) Kom en skikkelig sint melding i dag på bloggen min om det innlegget mitt om NAV, kalte meg en sur misfornøyd horeunge typ fordi jeg ikke var fornøyd. Men anonym måtte hun selvfølgelig være, hun kunne jo ikke stå for det hun sa, hun mente nav ikke var noe piss fordi moren jobbet i nav. Men hjelper ikke meg selv om, jeg har bare vært borti nav folk som ikke har fulgt norske lover og regler på hva jeg har krav på.
      Bortsett fra han ene som ikke hadde noe med betalinger, men heller hjalp meg med praksisplass og annet. Han var veldig hyggelig. Men han er den eneste. Har nevnt ham i et innlegg og det skrev eg te ho, at å komme til meg å klage på at ingen skrev noe positivt om nav bare var bull ettersom jeg har gjort det. Men kan ikke si jeg er fornøyd over å måtte sulte og være hjemløs fordi de ikke hjelper meg med det jeg har krav på. Er ikke alle som har foreldre de faktisk kan bo hos..

    2. Kiddy: Liker ikke Nav jeg heller og den anonyme er det bare å le litt av 😉 Alle anonyme melder seg fritt til å bli ledd av, spessielt under slike kommentarer! Nav er ikke godt nok i Norge, generelt er det mye og mangt av tjenester som ikke rekker godt nok, viktige tjenester som Nav, helsearbeid… Skole.. Ja..

      Gleder meg til å se det ferdige bloggresultatet!!! 🙂

    3. Samme som jeg syns.. NAV er rett og slett dårlige, og det er ikke bare noe jeg skriver, det er noe jeg har faktisk ment i flere år. Begynte med at jeg ikke hadde noe i mot nav. Deretter måtte jeg ha hjelp gjennom nav og da skar det seg. Har bare begynt å mislike de mer og mer, de vet jo faen meg ikke hva de gjør ofte!
      En gang skulle jeg ha foreldrebidrag, og lurte på om jeg måtte søke på nytt igjen eller om pengene kom av seg selv. Hun damen sa hun ikke visste det, men skulle prøve å finne det ut på dataen. Det var mange tilstede som hun kunne spurt også.
      Jeg skulle gå på voss så jeg gikk inn der i sommerferien fordi pengene mine hadde sluttet og jeg måtte vite om jeg måtte søke på nytt eller om de kom etter sommeren. Jeg trengte penger allerede da til mat ettersom mine foreldre ikke betaler for slikt. Hun damen visste ikke, men skulle prøve å finne det ut via dataen. Hun søkte vel i over en halvtime mens jeg så på, og det var mange der hun kunne spurt. Til slutt ba hun meg komme tilbake om jeg ikke fikk de inn.
      Jeg hadde lite penger fra før, og trengte desperat penger til mat og diverse. Ingen penger kom og jeg kom tilbake. Da fikk jeg vite jeg måtte søke på nytt, og hun damen som snakket med meg oppførte seg som at jeg ar dum i hodet som ikke visste slik. Jeg søkte, og en mnd senere fikk jeg brev om at behandlingstiden var 6-8mnd. Helvete så sur jeg var da! Jeg trengte penger der og da, ikke om et halvt år! Men lite jeg kunne gjøre.
      Det var 25 minusgrader ute, og jeg hadde ingen boblejakke. Ingenting av klær jeg hadde var ull, og det var veldig kaldt. Spurte pappa om jeg kunne få penger til varme klær fordi jeg frøs, men jeg fikk vite at fordi jeg hadde søkt barnebidrag, som jeg har krav på, så fikk jeg ikke noe. Jeg kunne klare meg selv. De var jo sååå fattige. Fattige my ass. De har 3 bad 2 boblebad, masse mat i kjøleskapet, 4 flatskjermtv’er.. Så det trodde jeg ikke på.. I hvert fall måtte jeg låne en hel masse, så når jeg endelig fikk penger så gikk egentlig alt til å betale tilbake det jeg hadde lånt så jeg sto igjen med egentlig ingenting.. Og mat hadde jeg ikke så veldig mye råd med etter det heller.. Så nav er og blir noe piss..=(

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg