LAST THING FOR 2DAY IS: …… FIRSTPRICE-YELLOW, SMALL THAT FOLLOW!

FØRSTEKLASSES GULFARGE FRA KIWI!
De to siste damene mine i dag er kul, slik som de fra Kinaland!
FirstPrice er for de kuleste gutta i klassen, de som har lakk på neglene og skitt under!

De som tørr å spare, eller enda mer ærlig driter i hva folk tror!
First Price, finnes i alle farger, og egentlig burde man åpne øynene for noe mer!
Men i kveld er det bare gulfargen som får inportere seg inn i min våte munn!

First Price appelsinsaft, First Price ostepopp! Velkommen inn i min “skjede”.
Velkommen, og safta: Vi sees igjen, og da er du fremdeles gul! 🙂

Denne helgen kan folk fortsette som de gjør; bare drikk dere fulle.
For jeg er kul som er avholds og drikker appelsinsaft nemlig, den voldar i hvertfall ikke humøret og kroppen min dagen etter! 🙂 Så i kveld er jeg smart, og sosialiserer med meg selv, og andre edrue folk! De fulle kan bare fylle på, I dont give a god damn shitt about that kind off assholes tonight! <3

GOD HELG SPENNENDE FYLLERASSER OG KJEDELIGE EDRUGULINGER!
Vi reblogges med eller uten saft!

En siste ting: Jeg har nettopp skrevet et GJESTEINNLEGG på bloggen til min venninne Camilla K. som har bloggen enjoysock.blogg.no, sjekk innlegget jeg har skrevet for henne her!

4 kommentarer
    1. Jeg har gått lei av å drikke, så i mine venners øyne er jeg “kjedelig” – iallefall i festsammenheng. Men hva er morsomt med å drikke til man tryner rundt over alt, og glemmer alt dagen etter? Jeg liker å huske hva jeg har drevet med jeg, og er (u)heldigvis så gal fra før at jeg ikke trenger alkohol for å ha det morsomt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg