BORING TIME – FACEBOOK UTDATES

Onkel Kuklinski kjeder seg. Og det er ikke store saken, men det jeg har gjort er å bytte ut profil og bakgrunnsbilde på facebook-profila mi, som dere kan besøke ved å klikke her, om noen er interessert.

Eller så kan dere også se en liten smak av den her, taste of blood!

Bildene jeg har brukt er ganske enkelt de samme bildene jeg brukte i et blogginnlegg her inne for to dager siden, altså på lørdag; “Skurrete fortid med en fremtid uten grenser”!

Enkelte av mine venner vil nok garangtert ha satt pris på om jeg beholdt det forrige bare, men pyttsann!
Det er bare sminke og pålagt kliss fra dragenshule.no om noen skulle lure. 🙂 Its all fiction!

Vi reblogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg