MAT FOR DEN GLADLAKSEN, IKKE NOE MAT PÅ SURFAKSEN!

*Rumle, rumle*
Hvem der?
“Det er bare magen din som sier at du er sulten”.

Å ja, men jeg har ikke tid til noe mat akkurat nå!
“Har du ikke tid, så tar du deg tid. Du er sulten, gi meg mat.”

Jeg kan ikke, jeg skal snart gjøre noe veldig viktig. Og dessuten..
“Hvis du ikke fôrer meg snart, så klarer jeg ikke å holde deg oppe så lenge du vil.

Slapp av, en stund kan hodet mitt holde oss oppe, selv om du romler!
“Du har glemt at det er jeg som gir hodet ditt kraft til å holde på noe som helst”!

*Rumle, rumle, brak, brak*

Jeg kan ikke spise nå.. Da får det i såfall bli den gulrota som er igjen i skapet!
“Gulrøtter er vel og bra, men vi trenger mer enn som så”.

Ysj, hvorfor måtte jeg begynne å se hvitt akkurat nå?…
“Du svimler… Gjør deg selv en tjeneste, ta deg tid. Bli venn med kjøleskapet igjen, hvis ikke blir vi snart uvenner også”!

Tja, et måltid kan jeg vil alltid ta meg tid til. Du vet som de sier..
“Uten mat og drikke, duger vi to som en udugen hikke”!

På en annen måte vil jeg ikke råtne som en rosin, vil ikke bli forvekslet som tvillingbroren til bestemor…
“Eller som grøthuet som sank sammen fordi han ikke spiste opp nistepakka si?”

Skal si du har en sukkersøt humor..
“Skal si du har en ironisk sviskende form for sarkasme”

Akkurat! Noe i den dur(rende mave).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg