CAN SOMEONE DO ME A FB-FAVOR? :-)

Gidder dere å sjekke ut en ting for meg?
Det vil si noen av dere som leser bloggen min, som IKKE er venn med meg på facebook enda?
Saken er… Jeg får ikke sendt venneforespørsel på noen dager (har 30 dagers sperring for å sende venneforespørsel til andre) på grunn av at jeg innen en viss periode har sendt for mange venneforespørsler på facebook, etter at jeg opprettet en profil der igjen i begynnelsen av januar.

I løpet av denne uken har to venninner av meg prøvd å søke meg opp, men uten å finne meg der…
Det jeg vil spørre dere som ikke har meg på vennelista om er følgende; kan dere gidde å søke meg opp, og se om dere finner meg i hele tatt? På facebook heter jeg for Aylar Von Kuklinski akkurat slik som jeg gjør her på bloggen.

Hvis dere går opp i søkelinja på facebook, og søker på navnet mitt under personer, finner dere meg? Eller finner dere meg ikke? I såfall, om dere ikke finner meg, så forstår jeg det virkelig ikke… Og det er å såfall noe småkjipt i grunn.
Om dere finner meg så er det bare å legge meg til om ønskelig, har ikke problem med å gi nye folk en sjanse jeg. Men i utgangspunktet vil jeg bare vite om dere som sagt finner meg eller ikke?

Vi reblogges!

13 kommentarer

Siste innlegg