HORROR I PLASTIKK OG PAPP!

Gammelt nytt, ett ord, flere betydninger: Horror!
Horror for store, horror for små, horror for Rocky, horror for alle og enhver i både ulv og fåreklær!
Noen liker at det renner blod nedover veggene, andre foretrekker at det eneste som renner er maling fra Coop.
Mens noen andre spermer veggen sin når de bommer på kosebamsen sin.
(Kosebamse er en kjønnsnøytral metafor for diversje mennesker av begge kjønn…)

Ok, nok rævspikka spindelvevpreik fra meg!
Saken er, i dag har jeg henta lykkeboksen min! Såkalt pappeske fra cdon!
For noen dager siden kom jeg over 7 skrekkfilmer på dvd for 29 kroner perr film! Ingen av filmene hadde jeg sett før, og selv om jeg foretrekker Blu Ray, så ble det så jeg bestilte disse dvdene. Jeg vet de finnes på en egen boks på Blu Ray på Platekompaniet, men der mangler det norsk undertekst i følge platekompaniet… Så da bestilte jeg disse 7 “Masters of horror” filmene separert, på dvd i stede for. Siden engelsken min suger, og nei ikke som vampyrer!
Disse horrorklassikerne er det jeg har henta i dag, som er på dvd:


“Jenifer”, “Cigarette burns”, “Dance of the dead” og “Fair haired child”!


“Incident on and off a mountain road”, “Homecoming”, “Deer woman”.

Da jeg sendte denne bestillingen var det egentlig for jeg i utgangspunktet letet etter to andre filmer, som jeg også fant!
Saken er, at jeg innimellom er inne og stalker og snoker på bloggen til 16-åringen Aisha Miriam, og helt tilfeldig kom jeg over et innlegg på bloggen hennes som gjorde meg veldig begeistret, lykkelig, samtidlig som jeg følte meg litt treig og retarded! Hun hadde nylig sett “Hostel, part 3”. Hostel-filmene er kort sagt veldig groteske filmer, hvor den første filmen har aldersgrense 20 år.. Inne i tortursjangeren kort fortalt! Jeg har både film 1 og 2, men ante ikke at det hadde kommet ut ett tredje kapittel i voldsserien. Så takket være denne fabelaktige jenta, så har jeg nå fått det med meg, og bestilt den. Og den kom også i dag, sammen, med to andre Blu Ray filmer som jeg også bestilte i denne store bestillingen!:


“Hostel, part III” og “Don`t be afraid of the dark”!


“Johnny English reborn”!

Med andre forkortende ord; jeg bør ikke kjede meg de neste timene, hvis jeg ikke er pinnadæ helt nødt!
Er det noen av dere som har sett en eller flere av disse 10 filmene jeg har mottat i dag? Hva mener dere i såfall?

Nei, da tror jeg at jeg skal “Kiss the devil”, og komme i gang med livet mitt, det vil si drømmelivet mitt, utenfor den virkelige verden, som enkelte bedrevitere og sosionomer kaller det! Forbanna zombiekryp!

Vi reblogges! 🙂

20 kommentarer
    1. Anette Røsand: Det har du rett i Anette! Men det er litt av sjarmen syns jeg, liker å se det komiske i slike filmer. Saw-filmene foreksempel syns jeg er minst like gøyale som de er groteske, har en veldig sær form for humor! 🙂

    2. Er ikke så glad i horror-filmer, det kommer liksom i bølger.. Om jeg er i dårlig humør en dag ser jeg gjerne en skrekk/horror film, bare for å se andre som har det mye verre.. Hahaha x’]]
      Anyway, så får du kose deg med filmene ;D !

    3. Catrine aka Cakki: Har ikke sett noen av de enda jeg. Men gleder meg til å se alle ti! Synd at de dvdene er bare 60 minutter i følge coverne..

      Du, apropo den Marilyn Manson-biografien. Sjekket statusen i dag, og den kommer nok ikke i Oppdal i morgen dessverre, den er som sagt sendt, men ankommer nok ikke før fredag eller lørdag, verstefall mandag.. 😛 Blæh!

    4. Åå så koselig at du nevte bloggen min! Du har en veldig kul og annerledes blogg 🙂 Håper du koser deg med filmene og har en fortsatt fin dag videre 😀

    5. Oo, spennende! Har ikke sett noen av disse jeg :p Men den som heter “Don’t be afraid of the dark” må du si om er bra når du har sett den. Jeg ser at den er laget av Del Toro, en mann jeg beundrer en god del ^^ hehe. Kos deg masse og klem fra meg! 🙂

    6. Sara Helene Meget spennende, hihi! Bloddryppende spennende, om jeg får være så ærlig! Skal si ifra når jeg har sett “Don`t be afraid of the dark”, jeg! Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å plage deg litt i neste telefon eller cam-samtale, for å fortelle ett og annet om ett og annet fra noen av disse filmene, hihi.

      Glad i deg bestejenta mi <3 Ta vare på deg selv! <3Klem tilbake!

    7. Hellandussen altså… klarer virkelig ikke skrekkfilmer! Føler jeg skal krepere hver eneste gang jeg ser en – og sitter og skjelver i ti minutter etter rulleteksten er ferdig… HAHA! Men åååårhh! Det er altså så gøy å se på dem! (Vell og merke bare hvis man er med flere – å se skrekkfilm alene er jo bare galskap…) 😀

    8. Du bør lese det siste innlegget på bloggen min.. Vet ikke om du har fått det med deg før, men det har kommet en release dato på filmen min nå!=D Jeg spiller kvinnelig hovedrolle. Splatter/horror/komedie.. Amatørfilm da selvsagt, men vi var gode nok til å få den gitt ut av et selskalp, så den blir gitt ut i Norge, Danmark og Finland tror jeg det var^^

    9. Ja, når du først snakker om blod, reklamerer for Jesu Kristi soningsblod! Hans offerblod gir renselse, tilgivelse og frelse. Det er ikke smisk, men rene fakta!
      Salig er den som har fått sin overtredelse forlatt og sin synd skjult, står det i Salmenes bok 32.
      Tenk på dette når du ser dine filmer. Gud velsigne deg!

    10. Tros.blogg: Ja, og i en bok som Thorbjørn Egner har skrevet står det at man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot seg selv!
      Bøker og eventyr er vel og bra!

      Jeg liker eventyr, men er litt for gammel til å tro på Gud, Jesus og julenissen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg