Agradable y con buena comida! – El Tacos!

Una buena comida es una comida sana!
I følge Google Translater skal det bety “Et godt måltid er sunt måltid”! Men jeg stoler ikke på Translator-slaven til google! Ikke for en hvilken som helst sølvmynt i hele bibelen!

I dag har jeg hatt det veldig, veldig koselig. Har hatt besøk kort fortalt av ei ny venninne jeg har hatt på facebook en stund, uten at vi har snakket med hverandre. Eneste gangene jeg har møtt henne face2face er når hun har stått bak kassa på Narvesen, når jeg har handlet der, og det har vært i to tilfeller. Da har det bare vært hei og hade! Ingrid heter hun og hun er uten at jeg overdriver en av de seriøst søteste vesene jeg har sett som har beveget sine bein i Oppdal!
Hun har vært en av flere tilfeldige personer som jeg helt spontant har lagt til fra Oppdalsområdet uten å kjenne henne i hele tatt, lørdag skrev hun til meg på chatten, og vi fikk en god tone.

Ekstra begeistret ble jeg da jeg gjorde meg selv oppmerksom på at vi er født samme dato. Selv om hun er 2 år yngre da!
Hun har også en blogg, som hun deler med samboeren sin Camilla, og den syns jeg absolutt er verdt en titt, klikk HER for å besøke Ingrid og Camilla sin blogg!

Etter et veldig koselig besøk så gikk jeg ut for å handle meg noe middag og mat! Har ikke spist taco siden jeg flyttet hjemmefra onsdag 2. august 2011, litt mer en halv år siden!
Så i dag har jeg altså laget taco helt selv, for første gang i livet! Dæven, nå fortjener og forlanger jeg skryt altså!


TACOLEFSER!!!!!!


Kjempeflinke lille meg steker seg kjøttdeig!

Etter planene så skal jeg nå se morgendagens Hotel Cæsar-episode, og deretter blir det filmtid. Mens jeg handlet mat og husholds-ting på Rema 1000 (Aunasenteret) i dag, så rappet jeg med meg to filmer. Jeg liker ikke egentlig film, men det får passere i kveld.


“Colombiana” og “Små spioner 4” skal prege kvelden min ETTER Hotel Cæsar på nett-tv i kveld!

Nå, helt til sist skal vi ha en beskjeden gjettelek!
En gåte, på en måte! Gjett hvem som har handlet seg to nye te-pakker, men har ikke noe sukker hjemme akkurat nå, blant annet fordi jeg har gått tom, noe som dere sikkert ikke kunne tenke dere til selv, pluss at jeg glemte å kjøpe det i dag!
Ok, nå er det ikke noe gåte lenger!…


<3

Hva har dere/DU gjort i dag? 🙂 Noen som vi dele noe? 😉

God mandagskveld alle sammen!
Vi reblogges!

4 kommentarer

Siste innlegg