CHILLERN PÅ MÆGSJÆL!

Velkommen til innlegg nummer 786!
786 er ikke noe mer eller mindre spessielt tall enn noen andre, det er ikke noe jubieleum, og det er mindre spessielt innlegg dette også skal utarte seg til å ende opp som! Hasta i pastaen-lavistaen! Faen..

Jeg skal sende en Blu Ray-plate inn i spilleren, og på menyen i dag står det… Samme som i går; spagetti med kjøttboller! Men med noe jeg ikke hadde i kjøleskapet i går; opprevet ost!

Tenk, at om cirka 24 timer kommer dette ut fra rumpa mi, formet som bæsj!
Det syns jeg er litt varmende og koselig å tenke på! At alt dette skal inn og gjennom meg, på en safari liksom! Det er litt rart å tenke på ^^

Også skal også dette tivoliet på turne, og ende opp som dritt også!:

Alt på strak arm og hele pakka! Er jeg ikke flink dere? 😉
Vi reblogges! KOS OG KLEMZ!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg