Den fengende politibetjenten (meg!)

Da har jeg nettopp skrevet ferdig min fjerde blogganmeldelse på theblogpolice.blogg.no.
Ser det er litt lavt lesertall enda, og det er ikke spessielt rart med tanke på at bloggen fortsatt er veldig ny og fersk. Derfor slenger jeg inn en liten reklame for bloggen nå.

Her er de bloggene som er anmeldt hittil på Bloggpolitiet!:

Jeg anmeldte sickkidhappykid.blogg.no i dag. Les anmeldelsen her!


Jeg anmeldte randomcaps.blogg.no den 24. januar. Les anmeldelsen her!


Hanne Lisa anmeldte thefouur.blogg.no den 23. januar. Les anmeldelsen her!


Jeg anmeldte enjoysock.blogg.no den 22. januar. Les anmeldelsen her!


Hanne Lisa anmeldte victoriaoienbrekke.blogg.no den 21. januar. Les anmeldelsen her!


Jeg anmeldte dobbie.blogg.no den 21. januar. Les anmeldelsen her!

Ps: En siste ting.
Jeg vil minne om at bloggpolitiet også er å kontakte på facebook for dere som vil bli anmeldt

Ønsker alle sammen en god helg videre!

1 kommentar
    1. Bæbu,bæbu….ser blålyset i bakspeilet mitt. Men hva er konseptet bak bloggen din? Er du en slik blogg sheriff ute for å opprettholde likevekt mellom bokmål og nynorsk? Leseevnekontrollkontrollblantdetnorskefolk? God helg
      Morten

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg