Ragnaråkk sprer kjærleik

I dag har det vært en lang dag. Jeg har for det første ikke sovet siden jeg sto opp klokken 19 i går. I natt har jeg snakket mye med min bestevenninne Sara over Skype på cam. Både i natt og i dagtidlig.

Rundt 13-tiden dro jeg til Domus for å møte min kompis Rune, vi dro hjem til meg og så “Rocky Horror Picture Show”, og han takket meg faktisk for å vise han den etterpå, hvilket som betyr at han likte den! 🙂
Mens jeg gikk på Domus for å møte Rune som avtalt, hentet jeg en pakke på posthuset fra Ragnaråkk.

Et par sko og en ny bukse. Skoene var dessverre litt trange og vonde å gå i, og det gjettet da jeg bestilte skoene denne uken, i mannestørrelse 42 som dessverre er den største størrelsen jeg finner på ragnarakk.no.


Slik ser de nye, småe skoene ut. Jeg får de på meg, men de er ikke store og behagelige nok.. Vanskelig å finne gode nettbutikker i Norge som selger kule og gode sko over gutte/mannestørrelse 42…


Her er fronten av min nye bukse: Obey trousers.


Og slik ser buksa ut fra siden.


Og slik ser buksa ut bakfra!

Er nå en ting som irriterer meg, utenom det med skoa, og det er fakturaen… Finner intet kid-nummer… Og er usikker på hvor kontonummeret eventuelt står. Alt jeg er 100 prosent sikker på er totalsummen som skal betales innen 3. februar..

Får bare sende en mail og spørre.
Vi reblogges.

4 kommentarer
    1. Det er ikke ragnaråkk sin feil at dem selger bare til størrelse 42, men selveste merke Iron Fist. For har sjekket andre nettbutikker nå, og alle som selger de skoene selger bare opp til størrelse 42. Denne nettbutikken er det også mange kule sko. Selger også Iron Fist, bare til størrelse 42 da -.- http://www.brandos.no/iron-fist/c815
      Men er mange andre kule merker der også som New Rock. Kuleste merke, men utrolige dyre sko. Hehe.

    2. Vampyrisis: Du har rett i det, vet om en butikk som jeg er veldig fornøyd med når det gjelder sko og størrelser og det er black-widow.org. Men prisene er litt høye der, spessielt når man legger til frakt.

      Takk for kommentaren Iris! 🙂

    3. Ragnaråkk har ikke KID-nr ettersom jeg har forstått. Fikk en pakke fra de senest forrige uke, banknummeret er det som står nederst til høyre. Men jeg oppga heller kundenr. i det feltet der man skriver “informasjon” om det ikke er med KID-nr. :>
      Om du skjønner hva jeg mener.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg