Ingen er like god og nydelig som du – Du som akkurat nå henter deg nattmat

Min kjære venn – Jeg er så glad i deg.
Jeg kjenner ei jente med lange, tynne fingre.

Hun er så søt kan du vel vite.

Jeg elsker henne, og det har jeg fortalt.
Og innrømmelsen gikk slett ikke fatalt.
Hele ansiktet hennes er et vakkert smil.
Jeg kjører lange mil og legger om fil.

Hennes lange fargete hår skinner som så.
Og hun har en dialekt og myndig stemme som få.
For meg er hun alle rikdommer i Norges land.
Å bytte henne ut skal aldri gå ann.

Hun har et navn, og det er kort.
Hun er min venn, tenk på det.
Mitt blod i kroppen bobler og bruser fort.
Når hun er her, skal jeg ingen sted.

Hun bor der, og jeg bor her.
Slik er det med det.
Hun er søt og jeg er sær.
Sånn er det med det.

Hennes navn finner man mellom a og å.
Hennes liv finner man bare hos henne.
Hun er helt super, både før og etterpå.
Av hennes lys, jeg har latt meg tenne.

Hennes rødlige glimt skal aldri få dø.
Hennes liv skal aldri slukkes.
Og hennes sorger kan stille seg i kø,
for de skal utryddes og plukkes.

Alltid og for evig vil jeg være din.
Kjære vennen min, det er du som er fin.

Gleder meg til du har skaffet deg lunsj.
Så skal jeg linke deg denne åpenbaringen.
Håper det ikke kommer som en vond punsj.
Selv om det kommer fra han hærre raringen.

Kjære *navn mangler*, jeg er så glad i deg <3
(Aylar Von Kuklinski, 26. januar 2012)

12 kommentarer

Siste innlegg