Viktig melding til alle som er truet i fremtiden!

Nå er de to første bloggene på bloggpolitets blogg anmeldt.
Jeg vil få gjenta det som Hanne Lisa alerede har skrevet på bloggen i natt av informasjon til alle sammen.
Det vil bli litt rot de første dagene på bloggen, på flere måter. Jeg håper at alle sammen klarer å ignorere enkelte rot og feil noen dager/uker, og håper at dere vil like den! Den er litt småkjedelig foreløpig, men det skal komme seg etterhvert! Jeg og Hanne Lisa skal sparke hverandre litt i rumpa, slik at det ordner seg til! 🙂


(Klikk på bildet for å komme til bloggen til meg og Hanne)

I går ble forøvrig to blogger anmeldt. Jeg sto for anmeldelsen av dobbie.blogg.no, mens Hanne Lisa sto for å sette jern på hendene til victoriaoeienbrekke.blogg.no!

Da skal jeg snart bort til Siri om en times tid, vi snakkes!
Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Awesome! 😀
      Har selv vurdert å begynne å blogge, men njae.. 😛
      Tror ikke jeg hadde klart det så bra som du gjør det 🙂
      Men anyhow, synes hele ideen deres er helt genial 😀
      Burde vært flere som gjorde noe i den duren 🙂

    2. en blogg om å kritisere andre sine blogger????
      jeg har aldri forstått meg helt på dette, foreslå min blogg, kåring av blogger osv… bloggen min er min, den gjenspeiler meg på godt og vondt. og at noen skal fortelle meg at dette ikke er bra nok? eller at jeg kan gjøre det bedre? det synes jeg er sykt….
      for ja jeg vet det er mange forbredelser jeg kunne ha gjort, men legger man til sykdommen min og hvor lite krefter jeg har synes jeg at jeg gjør en strålende jobb…
      ps: vet du ikke har skrevet om min blogg, men dette er det jeg synes om anmeldinger av blogger
      ps2: jeg har mange pisker i skapet….

    3. jiiji: I utgangspunktet har i hvertfall jeg tenkt å starte med de bloggene som faktisk har sendt meg mail om at de frivillig vil bli anmeldt! 🙂
      Dine pisker i skapet skal du få holde i fred, jeg har ingen planer om å stjele de, hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg