Jeg vil gjerne være en venn for dere patetiske, selvopptatte horete jenter!

Seriøst i helvete, det er en ting jeg vil spørre dere jenter om. Først og fremst vil jeg spørre enkelte av dere om å utvide ordforådet litt. Det finnes flere ord i verden enn “hore”, “billig”, “tykk” og “fin” når dere skal snakke om andre jenter som ikke er i nærheten.


(Bilde: google.no)

For det andre, hvis dere ser pen ut så hjelper det ikke mye hvis du er en overfladisk bitch som er sykelig opptatt av deg selv, og bloggen din. Jeg skal være helt ærlig med dere, ingen liker helt alvorlig selvopptatte megger som har det eneste av noe som helst under klærne, sminket og lommeboka. Du kan kline på deg så mye sminke du vil, du kan ha så perfekte pupper du vil, men du vil til slutt, forhåpentligvis ikke klare å finne lykken.

Mange jenter (som gutter) ønsker seg barn i fremtiden. Ikke mange barn er stolt av å høre at de er født ut av fitthølet på hun jenta som alltid baksnakket, knullet alle gutta (som senere er blitt mer kvalmende menn), drakk seg dritings på julebordet og sugde presten i fylla. “Morra mi var på blogg.no da hun var yngre, mest fordi hun hadde store pupper, liten hjerne og var et Satan på “Fin blogg, kommenter tilbake””.
“Og de gangene hun ikke fikk nok oppmerksom het gråt hun og klaget over hvor mange det var som ikke likte henne”.

Wow… For det var rart. Det er ikke lett å slite med seg selv, og jeg vet det er mange jenter der ute som bruker mye av tiden deres på å drikke, baksnakke andre, og generelt gjøre mye teit for å glemme hvor udugelige dere egentlig føler dere på innsiden. Jeg vil komme med en liten tankevekker, useriøs kanskje for noen, men likevel en tankevekker.


(Bilde: hotblog.no)

En av de største popidolene, som har hatt mest gale tilhengere og fans, i lengst muligtid…. Han var i følge noen sønn av en snekker… Og ikke fetteren til Jan Thomas eller Justin Bieber.
Vel, egentlig var han ikke sønn av en snekker. Det finnes flere teorier om faren hans, og moren hans var liksom “jomfru”. Jeg snakker om Jesus, det eneste dere har til felles var at det er ikke utenkelig at morra deres var/er ei hore!

Men Jesus ble ingen gal, selvopptatt person av den grunn. Han levde uten mobiltelefon, mascara, Justin Bieber, Hotel Cæsar, blogg.no, snus og røyk. Seriøst? JA!
Saken min er, det er ikke deres skyld opprinnelig at mange av dere jenter er blitt noen overdesperate, selvopptatte, ignorante bedrevitere. Problemet er; forbildene til folk i dag er ikke de samme som før!

Før så folk opp til Jesus, et fabeldyr som kunne fly uten vinger. En fyr som var god og snill mot de gode, og som ga sitt eget liv for godhet! I dag har vi kjendiser som er opptatte av å få flere Twitter-fans enn andre kjendiser, kjendiser som voldtar sitt eget rykte for å få pr uansett hva… Kjendiser som sier at du skal se så slank ut, så rynkefri ut, og at du skal ha de og de klærne; hvis ikke er du ei fattig HORE!


(Bilde: drama16.info)

Verden er blitt sånn. Eller, ja, jeg setter det på kanten! Men det er litt med vilje, men dere bør forstå poenget!
Verden faller ikke sammen selv om du ikke får nok oppmerksomhet på festene, verden går ikke i knus selv om du må sammarbeide en uke med feite-Tove fremfor din beste venninne, eller han du er så jævlig betatt av. Det er bare de selvopptatte “vennene” dine som bryr seg om du blir sett sammen med kvise-Lars som spiller WoW halve døgnet…
Og de vennene, de burde du virkelig revurdere! For når var de for deg sånn ordentlig når du virkelig trang det sist? Og da snakker jeg ikke om da du med et uhell fikk en ripe i den ene neglen eller iPhonen din! Da snakker jeg om den gangen du foreksempel ble dumpet av eksen din fordi han hadde funnet ei annen som var flinkere enn deg til å lytte og å suge pikk! Du fortjente å bli dumpa, men du fortjente likevel ikke å føle deg sviktet av “vennene dine”.

Vet dere hva? Jeg tilbyr meg herved å være alle deres venn, på noen premisser:
– Jeg driter i hvordan du ser ut! Så slutt å klag!
– Jeg driter i hvor teit Lise i klassen din er!
– Jeg driter i hvor populær du er blant venner, eller på blogg.no…
– Jeg kan kanskje lese bloggen din, men da er det fordi jeg selv syns du har noe interesangt, ikke fordi du syns du har det.
– Jeg gir faen i om foreldrene dine tvang deg til å gå på skolen en eller flere ganger du ikke hadde lyst under ungdomskolen eller barneskolen.
– Jeg gir faen i om du gikk glipp av en eller flere episoder av, hva som helst!

Ja… Det ble egentlig en god del premisser!
Men, jeg vil veldig gjerne du skal ha en venn som faktisk driter i utseendet ditt. Du kan være så pen du vil, men for meg kan du like gjerne se ut som en mongo fra Tangerubakken, for de er i hvertfall inteligente, snille og morsomme.
God natt til alle sammen!

Ps: Drapstrussler mottar jeg helst på sms, er så lei av spam på bloggen 😉

Vi reblogges!

PS: Dette er IKKE rettet mot alle jenter: Kun 5-8 prosent av Norges jenter som passer denne beskrivelsen noen lunde! De fleste jenter er faktisk ikke så ille i hele tatt! Så ikke tro jeg er mannsjåvenist! For det er jeg ikke! Dette gjelder kun et fåtall av jenter/kvinner i dagens samfunn! Just saying! 😉

20 kommentarer
    1. Jeg er veldig enig i det meste av det du skriver, men ikke i slutten 😉 Jeg tror nemlig andelen av sånne jenter er større enn den prosenten du skriver, i alle fall enkelte steder…
      Men det er herlig å se at en gutt kan skrive et sånt innlegg, for disse dukkene tror jo ikke på oss kjerringer når vi sier sånt, for i følge dem sier vi det jo bare fordi vi er sjalu…

    2. ideatroll: Ja, andelen er nok dessverre større enn 10 prosent, og det er jeg smertelig klar over.. Bare her i Oppdal flyter det over av horete jentunger, med for mye sminke, for stort klesskap og for stor promille på fester. Men litt skummelt å skrive for stort prosent tall også, i og med at det faktisk også finnes veldig mange, brae, selvdrevne, gode jenter og kvinner som ikke er sånn i hele tatt!

    3. Utrolig bra skrevet og jeg er veldig enig med deg. Godt at det er gutter som menner dette også, kansje det får disse Barbie jentene til å tenke seg om en eller to ganger får de åpner kjeften sin.

    4. Haha, du har noen gullkorn der, men syns du tar alle jenter “under en kamm”. Og kan altså ikke bare klage på jenter, for begge kjønn er like ille på fra både drittslenging til blogging :-p
      Føler når du skriver dette innlegget så går det til disse rosabloggerne, det er like fælt å skrive ett slikt innlegg som det er for de som er på topplista, som dere kaller barbie jentene. Helene F.G: “kansje det får disse Barbie jentene til å tenke seg om en eller to ganger får de åpner kjeften sin.” ; Du er like ille når du “åpner kjeften” og sier dette, etter min mening.

    5. Skulle ønske jeg hadde en venn som deg da jeg var ungdom :P,men da var jo du en liten skruttunge:)) anyways
      Flott skrevet mr Fullstendig.
      Jeg må jo oxo nevne at du har modnet mye siden vi ‘traff’ hverandre her på blogg.
      Du har alltid skrevet på en ærlig & innressant måte,men jeg syntes og innleggene dine er mer gjennomtenkte ..eller mer modent #i mangel på et mer dekkene ord#
      Jeg liker forandringen som fremtrer i tekstene dine,å det er gøy å kunne være ‘vitne’ til det:))

    6. Dette var bra :)!!
      Liker at du får med deg han her Jesus selv om du ikke er troende 🙂 han er faktisk mitt forbilde !
      Jesus VS Barbie = JESUS ! 😀
      Det må jammen være slitsomt og hele tiden kave med speilet og se bra nok ut. Jøss. Hvordan venner er det du har da , tenker jeg, som må se slikt og slik ut, for å være ”godkjendt” .
      -Ikke venner jeg ville hatt ivertfall, vil ha venner som ser ”igjenom” meg som ser hvem jeg er, og som liker meg som jeg er 🙂
      Slik som du sier .
      Det er greit at folk kan være som de er : Men vær så snill, ikke stress med å være noen du ikke er :)Jeg har prøvd,og det gikk rett vest !
      Drapstrusler ,du ?? Hva for , fordi du er dirkete og sier ting som de er , med sarkasme og ironi ??
      Akk og ve for en verden !

    7. Likte veldig godt det siste du skrev: “Du kan være så pen du vil, men for meg kan du like gjerne se ut som en mongo fra Tangerubakken, for de er i hvertfall inteligente, snille og morsomme.”
      Utrolig bra skrevet!
      Jeg er helt enig med deg. For mange jenter og gutter er mer opptatt av unødvendige ting enn det som faktisk er nødvendig. Sårer venner og gjør masse drit bare for å få oppmerksomhet. Hvorfor ikke bare være seg selv, og drite oppi om man får oppmerksomhet eller ikke. Har aldri skjønt meg på andre jenter, sånn egentlig. Er vel kanskje derfor jeg alltid får meg guttevenner. Nesten alle jenter lager drama på en eller annen måte. Og jeg er faktisk utrolig lei det!

    8. Jammen, faen da, jeg trives jo med å være slik, jeg vil ikke forandre meg, vil ikke, vil ikke, vil ikke! Og Lise i klassen var faktisk teit! Ja, og det er ikke min feil at du ikke er like populær som meg, just face it, du kommer aldri til å bli like bra som meg!
      I’m a blond bimbo girl, in the fantasy world
      Dress me up, make it tight, I’m your dolly
      You’re my doll, rock’n’roll, feel the glamour in pink,
      kiss me here, touch me there, hanky panky…
      You can touch, you can play, if you say: “I’m always yours”

    9. dette er bra skrevet, særlig med tanke på at det kommer fra en av det motsatte kjønn! har aldri passet inn med de type jentene for jeg ble aldri godkjent, takk og lov når jeg tenker over det nå, men fikk virkelig gjennomgå på skolen pga det også 😛

    10. issekri: Har blogget om rosabloggere før, men akkurat her var det egentlig ikke spessielt tilfelle. Hadde mer andre jenter i siktet, ikke nødvendigvis hverdagsbloggere.

      Men skjønner tanken din godt! 🙂
      På hvilken måte kan du i hele tatt si at Helene F.G er like ille når hun skriver det? Det forstår jeg virkelig ikke!

    11. Du har et jævlig bra poeng,altfor mange selvopptatte jenter der ute…har selv en “Lise” i klassen,ogvenninnene mine baksnakker henne,jeg sier at det er jævlig teit når de gjør det,for hun tror ikke de syns det om henne,når de ler av henne,snur hun seg og ler med,fordi hu ikke vet det er av henne ….og jeg selv prøver jo å være hyggelig mot henne…men andre plager med at nå er jeg blitt bestevenn med henne..men det er jo ikke sånn…bither vi har der ute asså

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg