Det meste skal testes ut før man tester ut trekisten på kanten av livet

Satt på facebook og chattet med min alltid lite skjønne og muntre venninne Christina (trykk på navnet hennes, for å se hennes blogg). Jeg fortalte henne at jeg var såvidt blitt litt småkvalm, fordi jeg hadde stappet i meg den store marsipanpølsen som er avbildet på forrige innlegg. Så spurte jeg om hva hun trodde om vann mot kvalme.
Da kom hun med det som jeg har hørt fra enkelte før: Tror Cola hjelper bedre!

Takk Gud for at Christina er skapt! Dette har jeg tenkt på lenge!
Og nå missforstår dere. Jeg har ikke tenkt så gælig lenge på legeeffekten Cola har mot kvalme, men har lenge vært innom en annen tanke knyttet til Cola. Saken er, har enda ikke smakt Cola Zero. Noen sier den er motbydelig, andre sier den er god. Andre er likegyldig, nøytral, bi!

Enyway, har kjøpt meg Cola Zero nå, og tre andre typer, de andre har jeg alt testet ut:

Også er det tilbud på Coop Oppdal, disse koster normalt cirka 44 kroner. I dag koster de ca 18-19 kroner perr stk:

Og til sist har jeg nå smakt sura björnar fra Sverige, hihi:

I skrivende stund er jeg nå lettet.
Har ventet en time eller noe for å publisere dette innlegget. Etter at jeg posta cola-bildet hengte bildeopplasteren seg på blogg.no, så brukte en time eller noe, før jeg fikk lastet ned de to nederste etter mange forsøk uten hell!
Skulle ikke forundre meg om jeg har kommentert noen blogger hvor jeg ikke får svar på siden jeg kanskje ikke har vært “online” der og da heller…

Nå er det omsider ute da.
Nettopp smakt Zeroen, og den er helt grei. Terningkast 2+!
Vi reblogges!

9 kommentarer

Siste innlegg