MADCON ER JO MØKKAMENN! ELLER MOCCAMAN OM DU VIL!

Leste nettopp en artikkel på tv2. Aner ikke hva slags konkurranse det er snakk om, eller om det er det i hele tatt.
Det eneste jeg har lest er at Plumbo har mottat en pris eller noe og at det var Madcom-gutta (som er negre/mørkhudete for dere som er kjærringfin på det) og da har visstnok Plumbomannen sagt noe som dette:
“Når jeg står her får Møkkaman en ny mening: Moccaman”

DET ER JO GENIALT! Hvorfor bue ut en så god spøk!
Har Anders Byhring Breivik gjort oss for overfølsomme den 22. juli? Skal vi ta alt for godt vare på alle?
Er slettes IKKE rasist! Og vet dere hva; jeg syns det er rasistisk å bue ut Plumbo for dette! Det sier mer om publikum enn om Plumbo, faktisk!

Mørkhudete er moccaman, og det skal i hvertfall ikke JEG, beklage meg for!


(Bilde: Vg.no)
Her ser vi den ene Moccamanen reagere som ei kjærring… Og siden vi ikke ser Tshawe så godt på bildet..:


(Bilde google.no)
Mocca er for kjedelig å ha bilde av..

Hvis noen tror at jeg føler meg slem nå, så sier det mer om dere som noen kjærringer dere måtte være!
Jeg kommer ikke til å beklage en dritt! Apropo dritt: MADCON! Hehe..

Om jeg syns det er provoserende at Plumbo har kommet med et slit utsagn! Det er ikke utsagn det er en vits, og det beklager meg at Norske artister og idoler beklager seg for god, uskyldig humor! RÆVSLIKKERE!
Tror rett og slett at artistnorge er suger møkkamankukk jeg, og det skjønner jeg ikke at de klarer. For jeg kom akkurat på et annet ord: Hestkuk!
Har dere sett hvor lang kuk møkkamenn har egentlig?

God natt!

Vi reblogges!

17 kommentarer
    1. Haha:) Har du ikke fått med deg at om du antyder at en annen person er mørkhuda (uansett hvor lite griserosa som etniske nordmenn han ser ut) så er du pr definisjon i Norge i dag en rasist. Om du kjenner en innvandrer som er en idiot kan du glemme å si det. Du blir sikkert slått ned av velmenende hvite nordmenn som skal vise denne idioten at de fullt og helt står på hans side mot denne barbaren av en rasehater som du er… Vel, ok, så overdriver jeg bittelitt, men det er faktisk ikke langt unna. Det har blitt helt sinnsykt! Om ikke folk vil innrømme at de ser at noen faktisk er mørke og andre er lyse trenger de å få en fuckings realitycheck på hodet sitt. Jeg tar meg da ikke nær av det om noen kødder med at jeg er i bleikeste laget. Grow up sier nå jeg bare (rettet til folk som gidder å henge seg opp i denne spøken her). Om det ikke er plass til kødding i samfunnet vårt bør vi revurdere saker og ting!

    2. Storm i et melkeglass kalles det.. Moccamenn ja.. Men de står på scenen og kalles oss hvitinger er jo tydeligvis HELT ok..
      Forbanna hyklere xD

    3. Kakedamen: Altså hvis jeg blir rasist av å komme med det faktum å si at en mørk person er mørk… Så greit! Da er jeg rasist da, jeg kan ikke si at en mørk person er lys heller?

      Jeg reagerer ikke på om noen kaller meg hvit eller lys, så hvorfor skal negre gå rundt å være så såre i håret? Og HVORFOR virker det som om negre i Norge i dag kan komme med med om oss, bare ikke omvent!

      NEGER, NEGER, NEGER, SVARTEMANN, NEGER, NEGER, NEGER!

      Rasist… Det betyr å HATE en gruppe menneske, eller å ha fordommer mot et… Personlig har jeg ikke det. For jeg kjenner faktisk til flere mørkhudete, TIL og med noen som ikke reagerer om jeg sier at de er litt mørkere enn meg selv!

      Madcon kan gå å legge seg! La Plumbo være i fred! Mista litt respekt for Tone Damli Aaberget, og en del andre kjendiser som har twitret om at de følte seg kvalm av den vitsen. Tone har jeg aldri likt uansett, men… Altså! Hehe…

    4. U mad?
      Årsaken til spøken var jo at de hadde drukket for mye under showet, og det er det mest tragiske. Festen kunne kommet etter showet, man veit ikke hva man plutselig kan plumpe ut med på direktesendt tv.. De hadde jo også beklaget seg dagen etter, noe som gjør det enda mer tydelig at de hadde drukket. Jeg mener, å bli full under spellemannsprisen? Rockeband eller ikke, det er litt tragisk. Reagerer mer på dèt enn at den spøken var så “rasistisk”..

    5. Andrea Castberg: Jaja, men det er det ikke så mange som gidder å bry seg om. For å drikke litt på tv, det blir bare bagateller når Plumbo kommer med “rasistiske vitser”…

      Selv syns jeg ikke det har SÅ MYE å si at han har drukket litt heller… Han var ikke full!

    6. Syns d e jævli teit egentlig! I ettertid går jo han eine i Madcon å kalla han i Plumbo førr jævla fittehøl, D e sygt sagt d! Men d å sei Jævla fittehøl e liksom greit d då? Men man ska ikke få lov å dræg en vits??
      Ka man liksom ska kall mørkhuda folk førr då? Om Mokkamann(Moccabønner og Kaffe mocca e jo godt så æ ser nesten på d som et kompliment) Blir så irritert av folk som hissa sæ opp å kalla Plumbo førr rasista!!
      Norge og Media-Norge SUG når d gjell sånne ting!! Fy faen!

    7. Kristine: I agree! Har nettopp hatt en laaaang, diskusjon med lillesøstera mi over facebook nå, hun er tankevekkende en av de som reagerer. Og det er jo litt gøy når hun selv har brukt utsagnet “jævla neger” mot ei jente hun hadde personlige problemer med i fjor..

      Jeg kommer ikke til å slutte å bruke utsagnet Mokkamann eller Møkkamann, sort, neger eller mørkhudet mot mørkhudete! Jeg vet selv jeg ikke er rasehatende mot mørkhudete, og de er like mye verdt som alle andre mennesker på jorden.

    8. E så sykt eni med d siste der, e f.eks stor forskjell på ord då.. Nigger vs neger. Mørk vs svarting. Synes at både Nigger og Svarting e negativt lada ord eller ka? Ka vil de bli kalt då? D e en måte å beskriv nån på. Kvit eller svart, mørk, sjokoladefarga osv.. E man rasist mein man at man e bedre enn nån med anna hudfarga(gjeld både de man kalla kvit og svart) men jaja, e en diskusjon som kan pågå i d uendelige..

    9. Er ikke du rasistisk? Hvem er rasistisk da liksom? Plumbo-mannen mente sikkert ikke noe vondt med det han sa, men det var en ufattelig dårlig spøk som Madcon ble såret av. Bra av Kaizers-fyren heldte glasset sitt på han! Sykt bra gjort. Greit at du har den meningen du har, alle får ha det. Men ikke skriv at du ikke er rasist, for det er du. Det er det ikke noe vits i å diskutere. Bare se på det du skrev. Å skrive “jeg er IKKE rasist” betyr ikke at du ikke er rasist, når du skriver det du skriver i innlegget. Let`s be real. Det må til og med du se.

    10. Jeg er så enig!! Jeg er også en rasist etter samfunnsmål. Jeg ser og at svarte folk er svarte. Det verste er at der er etniske nordmenn (altså HVITE) som reagerer mest. Hehe! Helt priceless hele opplegget! Hysterisk komisk spør du meg… Vi må da kunne kalle en spade for en spade?!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg