Maybe little gay, but enyway: Rødhette og varulven!

Kanskje litt gay i enkelte fordomsfulle skaller, men likevel: Rødhette og varulven!
Eller som den heter på originalspråket: “Red riding hood”!

Den har kommet trygt frem i postkassa mi i dag, og den skal jeg se nå. I går spiste jeg opp “salt og pepper”-potetgullet fra da Siri var her og i dag er det paprika-potetgullet sin tur som skal åpnes, legges i en skål og spises opp.
Hehe, i går levde jeg kun på noen få ting: To pizzabiter, solo, cola og potetgull. Spiste ikke noe annet i hele går! 🙂
Vel, da skal jeg se film, så da gidder jeg ikke blogge lengre!

VEEEENT, jeg må gni inn en ting til, før jeg stopper!
Betalte til sammen bare 38 kroner for filmen, og da er frakten medregnet!
Fikk en sånn kode fra cdon, som gjorde at jeg kunne velge EN cd, blu ray eller dvd til kun 9 kroner, så det har jeg nå slått til på!:-)

Er en dum ting med at jeg velger å se filmen nå. Da Siri fikk høre at jeg bestilte filmen ønsket hun at jeg ikke skulle se den før vi kunne se den sammen, hun hadde visstnok alerede sett den. Men har absolutt ingen andre ting å gjøre nå, og jeg tror hun vil forstå, hvis ikke skal jeg sette meg forran knærne hennes og trygle om tilgivelse, hehe..

Vi reblogges! 🙂

7 kommentarer
    1. ok! du gjetta riktig? jeg syns det var noe som mangla i filmen liksom .. alt gikk liksom på “skinner” om du skjønner hva jeg mener. Alt var så opplagt og ja.. Lite spenning å den var bare ikke sånn jeg forventa meg hehe forventninger av filmer kan være dumt iblandt hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg