GJORT COMEBACK PÅ FACEBOOK!

Kjære alle medlesere, vil bare komme med en meddelelse.
Har nettopp opprettet ny facebook-konto igjen, nå cirka 3 måneder siden sist jeg hadde facebook.
Hvis noen vil følge meg der er det lov, trykk på bildet for å kom til den facebook-profilen som er min.

Ok, hva har jeg gjort ellers i dag? Fra midtnatt og til 7-tiden i dag tidlig var jeg på Skype med Camilla og Sara, bestevenninnene mine. Det første ordentlige jeg har gjort i år var å ta oppvaska litt etter midnatt, mens jeg begynte samtalen med Sara, og etterhvert ble det Sara og Camilla samtidlig, siden Sara var hos Camilla. Hihi..

Og blabla, dette var altså min første dag, og i dag var det første jeg spisste lammekjøttboller og spaghetti. Hater slike rosainnlegg-ting, men siden det er første dagen på året syns jeg det er kos å notere ned slike uviktigheter!

Vi reblogges!

10 kommentarer

Siste innlegg