HEY ZEP, DO YOU WANNA PLAY A GAME? (mine PS3 og XBOX360-spill)

For dere som tror at det eneste jeg har i hyllene mine er filmer, cder, bøker og blader, så har dere nesten rett. Men dog ikke helt. Jeg har også noen få spill liggende. De fleste spillene mine har jeg ikke hjemme på hybelen, men fortsatt hos mamma til jeg senere får flyttet til et enda større sted. Har en STOOOR bunke Play Station2-spill og også noen gamle pc-spill liggende igjen der, som jeg ikke kan vise dere nå.
Det jeg har hjemme hos meg selv i sittende stund er kun Play Station3-spill og Xbox360-spill, det vil si alle utenom ètt PS3-spill som brodern låner av meg.

Men enyfuckingway, her er de spillene som er mine som jeg har hjemme hos meg nå på denne siste dagen i 2011.

♥ Mine Xbox360-spill:


♥ Play Station3-spillene mine:

Jepp, dette er altså de spillene. Ett Xbox360-spill som manglet, og det var “Smack down vs. Raw 2008”. Hvis jeg ikke husker feil, så er det min bror som låner det nå…
Vel, da skal jeg ta oppvaska og få i meg frokostmiddag, nettopp stått opp. Snakket noen timer med min bestevenninne Sara over Skype i natt, utrolig god bestevenn å ha. Sara hvis du leser dette; jeg er så utrolig glad i deg <3

Ønsker alle sammen en god dag videre:-)
Vi blogges!

9 kommentarer
    1. Camilla K.: Ja, det er nettopp det det er 🙂 Likevel spiller jeg så lite som jeg faktisk gjør, nesten aldri. Er faktisk helst Red Dead Redemption eller Sims3 jeg spiller mest.

      Klem fra meg til deg, bestevennen min 🙂 <3

    2. Hvor er Skyrim?! Jeg er helt oppslukt av det om dagen, det har ødelagt hele det sosiale livet mitt, haha:) Kan anbefales!

    3. Camilla Børstad: Det kommer ann på hva slags spill du liker. Er ikke et typisk voldspill sånn sett om det er det du er ute etter. Er veldig mange oppgaver som virkelig trenger at man er våken og sånn. Man skal ha god hukomelse, er blant annet et spill i Saw II-avslutningen hvor du skal “snu” på forskjellige brikker og finne det samme bildet på begge, bare i en helt annen Saw-vri.

      Mye koder og slik du skal finne som ligger skjult, mye tall og mye som krever en våken hjerne.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg