IKKE EN FAQ, men setter pris på svar enyway :-)

SÆRIØST! Nå er det på tide!
Er noen småting jeg har tenkt på, ikke veldig lenge, men som jeg i hvertfall ikke har hatt noen grunn til å utsette å skrive om. Jeg er bare litt lat!
Jeg spørr helst ikke noen få av dere som ser dette nå, jeg vil helst spørre alle som leser dette innlegget. Hvordan leser dere bloggen min som regel?

Er dere som regel innom kun når dere ser at jeg har lagt ut nye innlegg via “Siste innlegg fra venner” (gjelder dere som har blogg selv, og som er venner med meg her på blogg.no), eller er dere regelmessig innpå bloggen min noen ganger for dagen eller uken uavhengig om jeg har skrevet masse, lite eller ingenting nytt?

Hvor ofte er dere hver enkelt av dere inn på bloggen min? Og er det noen av dere som vurderer å slutte å fulge bloggen min av noen årsaker? Det siste spørsmålet skal jeg ikke gjøre noe med, for jeg vil alltid blogge og gjøre det jeg selv føler for. Er bare utrolig nysjerrig!

Vi blogges!

17 kommentarer
    1. Jeg kikker innom bloggen din hver gang jeg er inne på nettet-uavhengig om du har laget noe nytt eller ei..Så er jo her stort sett hver dag..noen ganger flere ganger om dagen:))
      Har ALDRI tenkt tanken kjære broder på å slette eller ikke følge bloggileringen din!!
      ..MEN hva gjør du i røyke-brakka???

    2. Jeg leser bloggen din via bloggvennskap og fordi dine innlegg da popper opp hos meg. Jeg liker bloggen din, men som den ærlige person jeg er, jeg styrer unna innlegg om mannlige kjønnsorgan og den type ting.

    3. Jeg leser bloggen din titt og ofte 🙂 Når jeg ser på lista over “siste innlegg fra venner”, og du har skrevet noe, så titter jeg innom 🙂 Synes du skriver godt og jeg liker ironien og sarkasmen din ^^.
      Klemmer fra Lilo88 🙂

    4. Hei på deg, du mørkets herre =)=) hehehehe.. Eller var det nattens ugle..ehh konge =)=)
      Jeg er ofte innom bloggen din.. Fordi.??… Jeg syns du har en fantastisk hærlig måte å ordlegge deg på..Og det du skriver, er med en sånn innlevelse, at jeg blir heeeelt revet med… Stå på, og fortsett… Syns du er en ordentlig go’gutt =)=) Sånn… Da har jeg lagt igjen litt blod…igjen =)=) heheheheh… Dritkult..

    5. Jeg er innom hver gang du dukker opp på den lista du nevner, og tittelen slår meg 😉
      Men noen ganger bare leser jeg for å lese og, fordi du er flink til å blogge 🙂

    6. Jeg er stort sett innom bloggen din hver dag- bortsett fra denne uken jeg har vært borte og uten tilgang på data 😛
      Jeg leser bloggen din uavhengig om du har blogget eller ei, og uansett om jeg har lest innlegget før skal du ikke se bort i fra at jeg leser det igjen- det kan jo faktisk hende jeg har gått glipp av et poeng, eller to 😉
      Jeg er ikke alltid like flink til å legge igjen blod- jeg sniker ofte rundt ubemerket, men det betyr ikke at jeg ikke er her. Jeg regner med du føler det på deg når jeg er rundt å sniker- jeg puster deg ofte i nakken, kun for å skremme deg litt. Jeg veit du tåler det 😉

    7. Les bloggen din flere ganger om dagen ettersom dette er faktisk en av få bra blogger som er verdt å følge med på 🙂
      Men kanskje jeg må bli litt flinkere å kommentere, men er iallefall innom bloggen din 2-4 ganger daglig, uavhengig om du har skrevet nye innlegg eller ikke:P

    8. har en del venner på min blogg, så jeg får ikke med med så mye av nye poster..XD Har en del som poster utrolig mye..XD Så jeg går innpå av og til og ser om eg finner noe gøy.. Som oftest gjør eg dt..XD

    9. vaniljeogpepper: Koselig å høre min venn 🙂 Alltid så god og flott du! Glad jeg har venner som deg. <3

      Det med røykebrakka kommer av kjedsomhet. Når jeg først var ute og kom meg ut av døra i dag med kamera så tok jeg en del bilder av tilfeldige ting, som den røykgreia. Tok også noen bilder av traffikklys som jeg ikke har lagt ut, mest fordi de ble litt utydelige. Liker å ta bilde av mye rart. 🙂

    10. Nice sko 😛
      Innrømmer at jeg gikk innom bloggen din mange ganger til dagen før. Følte meg avhenging. Gikk innpå bloggen din om morningen før jeg gikk på skolen( Kom ofte forsent pga det) Gikk inn på bloggen din via mobilen i skoletimene. I friminuttene på skolen. Etter skolen. (AV OG TIL midt på dagen (16-17tiden) og i kveldinga (18-19tiden). Åsså gikk jeg innpå før jeg la meg. (Av og til stod jeg opp midt på natta for å se om du hadde nytt innlegg:P)
      Men nå går jeg bare innom en gang om dagen 😉 Noen ganger jeg glemmer det og, men så og si engang tildagen 🙂

    11. Sjekker innom bloggen din når jeg er på data:) alt ifra vær dag til et par ganger i uka/mndn, kommer nok ikke til og slutte og følge deg med mindre du skulle si noe jeg ikke kan støtte at de i livet mitt mener:)

    12. Hehe, stemme 🙂
      Ja er en liten grunn for at jeg leser sjeldnere.. Før så skrev du alltid sånne fantastiskt geniale innlegg, som fikk hvilken som helst dårlig dag til å smile 😀 Og samme hvor mange ganger jeg leste dem omigjen og omigjen så ble jeg like glad 😀
      Vet ikke helt, men FØLER du har byttet litt skrivestil(?)
      Men nå når jeg ser meg om.. så ser jeg at du skrive jo sånne fine innlegg igjen :O
      Så nå har du fått deg en hekta leser igjen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg