KAMERASTATIV – STØDIGERE, ENKLERE OG BEDRE

Dette kamerastativet fikk jeg av min far i går!
Han og min søster kom på uventet besøk, og da fikk jeg omsider dette stativet som er julegave fra pappa til meg.
Grunnen til at jeg fikk det først i går er jo at jeg egentlig har bedt om ikke noe julegaver og feiret jula helt alene og slik i år. Så derfor fikk jeg dette i går og ikke lørdagen som var.

Nå er det en mulighet for at jeg legger ut enda litt stødigere og bedre videoblogger og bilder fremover!
Noe annet som hadde vært eplekjekt nå; Hvis jeg bare klarte å somle meg til å blogge noe fasinerende snart!
Hater den uinspirerende, a4-bloggeren jeg er akkurat nå… Skyt meg om en uke, om jeg ikke har forbedret meg!

Vi blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg