FOLLOW ME ON TUMBLR

Yes, vil bare fortelle at jeg nettopp har opprettet en konto, et nick eller hva dere vil kalle det på tumblr.
Om du er der er det bare å “følge meg” om du vil det.
Trykk på bildet under for å komme til min tumblr-konto.

Slik ser altså min tumblr-side ut nå!
Tror ikke jeg kommer til å være der like mye som her. Er på bloggen min her at mitt hjerte ligger, hvis jeg i hele tatt har noe hjerte. Kommer ikke til å rebloge masse som mange andre har rebloget, det er bare ikke min stil å kopiere andres bilder, eller rebloge som man kaller det der. Har rebloget to bilder, og det er et av forbildet mitt og et av den ene bestevennen min Sara, som jeg er utrolig glad i.

Utenom det tror jeg neppe dere vil se mange rebloger fra meg på fullstendigkaos.tumblr.com for å si det sånn. Mer glad i å bloge og tumblre eget stoff jeg! 🙂

Men nå skal jeg prøve å rebloge natta her, hehe. Altså sove. Har tatt og gjort unna kveldsrunken, spist kveldsmat og det som skal til, så nå er det bare for meg å ønske alle en god fredag!

Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Oj, fikk ´vik unna´ midt i fleisen der. Skal sjekke ut tumblr´n din:) Gikk inn på posten fordi jeg nettopp også har skaffa meg konto der og synes det er gøy å kikke litt rundt, så tenkte jeg kunne sjekke ut din og. Lykke til! 🙂

    2. SV; Du kan tro jeg drar med deg videre, jah. Blir nok ikke noe Jehovas Vitne på meg, jeg er markert for livet med min religion 🙂 Tenker masse på deg. Håper du har det bra! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg