VALENTINSRULETTEN

Valentinsruletten
Valentinsdagen er her!

Jeg elsket deg så høyt.
Men du elsket en annen.
Taklet aldri det, sjalusien blendet meg.

Jeg så rødt, jeg så han og deg.
Det skulle bare bli oss to.
Du og meg, og ingen andre.
Jeg er sjalusiens Satan…

Valentinsdagen er her!
Jeg sitter ved kjøttkverna.
Dine innvoller er spredt.
Hvis ikke jeg skulle få deg,
skulle heller ingen andre.

Jeg går alene ned mot skogen.
Restene dine i en båre..
Det er kaldt, men jeg er varm.
Blodet ditt varmer meg.
Bokstavelig talt.

Jeg graver deg ned nå.
Det som er igjen av deg.
Det ble aldri oss to.
Vi ble “bare” bestevenner!
Men jeg ville alltid noe mer.

Nå har jeg gravd ned kroppen din.
Jeg går inn igjen til meg selv.
Legger hjertet ditt på en gryte.
Jeg elsker deg for faen…

Jeg spiller mitt livs siste spill.
Det er bare meg, mot meg selv.
Jeg kommer uansett til å tape.
Russisk rullett, snart møtes vi.

Pang!
Hjernemassen min er blåst over alt.
Nå finnes verken du eller min sjalusi lenger.
Alt er borte, som sand tatt av vinden.
Det ble aldri du og meg.
Det ble aldri oss…
Jeg elsker deg!
(Aylar Von Kuklinski, 27. desember 2011)

7 kommentarer

Siste innlegg