GET LOST BEFORE THE F***ING XMAS-DAY

Kan egentlig ikke si nøyaktig hva det er, eller hvorfor. Jeg har bare mange små tanker rundt dette.
Saken er jeg har ikke matlyst. Har ikke spist så mye som en bollesmule i hele dag… Jeg er daff og riktignok i svakere form enn om jeg hadde spist…
Men jeg er rett og slett ikke motivert til noe. Jeg savner ei veldig spessiell venninne jeg ikke har sett stort av siden tidlig i august… Det er jul, jeg hater jul…


TIL ALLE SOM KUN SER PÅ BILDER OG IKKE LESER:
Dette innlegget er ikke et innlegg om smørkrise og lavkarbo!

Det er også en god del andre ting, men jeg orker ikke gå inn på det. Det er gamle ting som jeg alerede har skrevet før. Ensomhetsfølelse, savnet etter en helt spessiell venninne jeg tilbrang en del tid med i sommer og vår, jeg kan ikke forda å lese om julebord og andre innlegg som har med festing og alkohol å gjøre, og blablabla…
Mange mindre og større ting som har klumpet seg sammen. Jeg vil ikke spise, og tenker at hvem faen hadde reagert om jeg hadde tyntet helt bort? Sånn egentlig…

Sannheten vet jeg, det er flere som hadde blitt veldig lei seg da, og jeg vet det… Bare skriver det jeg tenker innimellom… Kan ikke noe for det, og det er heller ikke noen andre sin skyld at jeg lever med selvforakt! Mine venner er verdens beste de. Og jeg kunne forsåvidt trådd mer til for å møtt de jeg også. Har nesten nobody i Oppdal, den beste vennen jeg har i nærheten av Oppdal har aldri tid, og de fleste andre bor milevis unna, som i 7-10 timer unna med bil…

Vet at jeg bør spise, men jeg bare utsetter det. Jeg har ikke store matlysten, og motivasjonen er ikke skryteaktig stor!

Hater ensomheten, takler ikke å tenke på meg selv, og min situasjon. Bruker mest mulig distrasjonsverktøy som å lese Nemi, lese blogger, tegne, skrive, spille, se film… Men det er grenser for hvor mye det klarer å dekke for, og distrahere også…

Vi blogges!

14 kommentarer
    1. Daeva Tollnes: Hatt det i godt over et jævla år. Bare at jeg har vært flinkere til å holde ting skjult en stund, enn jeg har vært i det siste.
      Kjærlighetssorg, savn, matlyst på topp, julehelvete over alt jeg beveger meg, flott liv… 😛

    2. Jeg tenkte først å anbefale at du tar et år på folkehøgskole. Det hjelper nemlig veldig på alt; du kommer deg til et nytt sted, får venner for livet, og masse annet. Men så leste jeg kommentaren din om at du sliter med angst for alt fremmed og nytt, og da var forslaget mitt dødfødt..
      Men du må prøve å se alt på den lyse siden – iallefall så godt det lar seg gjøre – og gjøre det beste ut av det du har.
      Hilsen ei jente som har hatt det akkurat på den samme måten.

    3. Du fortjener å ha det godt ..faen altså,at du bor så langt unna ..eller at jeg bor så langt unna….
      Jeg vet at høytider ikke er en positiv hendelse for mange fler enn vi aner-å det er trist at det skal være slik…(men jeg skjønner og at det er andre sider i hverdagen din som smerter…)
      kan jeg hjelpe til med noe-si ifra…?

    4. Ille at du skal ha det slik. Vet det er mange som sliter i julen. Selv har jeg en kronisk sykdom og merker at julen er tung for meg også, selv om jeg også er glad i julen og har mye å glede meg over. Alt som er tungt er ekstra tungt i julen. Klem til deg.

    5. vaniljeogpepper: Er ikke stort å gjøre, annet enn at jeg bør holde ting mest mulig for meg selv, og heller prøve å tenke på andre ting. Slik at andre i hvertfall ikke bekymrer seg for mye, liker ikke det.

      Sier fra om det er noe 🙂 Klem.

    6. Høres veldig kjent ut.. Var vel slik jeg hadde det til jul i fjord også, og en del år før det.. Bare det at jeg ikke hadde venner noen steder i hele Norge da, og det gjorde med enda mer deprimert. Lite hjalp det at jeg gikk på folkehøgskole og allerede hadde ødelagt for meg der så hadde mange folk rundt meg..
      Så se på de positive tingene dine, du har faktisk mer enn du tror om du bare tenker over det, men er jævlig vanskelig å se det når en er midt oppi alt sammen.. Men håper det blir bedre for deg, å gå sånn i lengre perioder er ikke noe kjekt, akkurat det vet jeg alt om..

    7. Keres: Ja, er egentlig veldig heldig selv om jeg har veldig lite med andre å gjøre, utenom nettet. Håper det blir bedre tider jeg også, og det samme for deg. Vil du skal vite jeg har sansen for deg, og håper du skjønner litt mer av det etter det nyeste adventsinnlegget jeg la ut nettopp 🙂

    8. Ønsker ikke trosse Skumle Skumlesen, så jeg har sendt deg en meldiing for å sikre meg at du ikke tror jeg skal promotere min egen blogg.. Hehe.
      Håper du får en deilig lille-julaften!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg