LADY GAGA AND MARILYN MANSON IS REBORN IN A3-PAPER

Har sittet og tegnet litt i dag. Tro det eller ei… Dette svir på taska når jeg sier det, men jeg har aldri tegnet Marilyn Manson eller Lady Gaga før. Og det som er så ironisk med det, er at det er de to som er mine to største forbilder.
Mitt tredje største forbilde (Daeva Tollnes) har jeg tegnet alerede med stor glede, men de to andre idolene mine har jeg ikke giddet å tegne før nå!

Men her har jeg omsider gjort det! Lady Gaga og Marilyn Manson er refødt på hvert sitt simple a3-papir!

Stefani Joanne Angelina Germanotta aka. Lady Gaga ♥ No he can`t read my poker face!


Brian Hugh Warner aka. Marilyn Manson ♥ You came to se the mobscene. I know it isn`t your scene!

Vill ønske alle sammen en god og fin torsdagskveld!
Vi blogges!

16 kommentarer

Siste innlegg