VÆRT FORNUFTIG I DAG!

Vil bare skrive noe som DERE skal minne meg på senere når jeg kanskje er litt mer deprimert og pessimistisk.
I dag har jeg vært litt flinkere enn deg jeg kunne vært.
Jeg har IKKE vært på butikken og handlet noe, fordi jeg har nok mat i kjøleskapet og venter heller med å bruke opp det jeg har.


(Bildet har lite med teksten å gjøre… Bare knipset et random bilde for å ha et bilde på bloggen som jeg ikke har tatt fra google.. For jeg haaater å bruke andres bilder. Også for å tømme batteriet på kamera, før lading..)

Så i natt kan jeg forhåpentligvis legge meg med litt bedre selvtilitt med tanke på selvkontroll enn i går, da jeg brukte noen kroner unødvendig igjen.
Har også vært grei på å blogge syns jeg selv. Tre-fire innlegg, prøver å være så kreativ som mulig, dere betyr mye for meg! Jeg elsker at jeg har dere, dere tillatter meg å gjøre alt. Eller, noen sier ifra, men det skiter jeg i!

Vil bare egentlig ikke si mer nå. Poenget mitt var at i dag har jeg ikke handlet mat eller godteri bare for å handle, for det trenger jeg ikke. Og da er penger spart, og mindre sannsynlighet for at eldre mat rotner og må kastes på grunn av ny mat som har kommet inn for tidlig!

Glad i dere. Skulle klemmet dere alle, men med tanke på at dere er cirka 150 som er innom daglig, tar det litt tid. Og spessielt siden dere fleste av dere ikke kommenterer. Så er det litt vanskelig å avsløre hvem alle de andre er! Så, da sender jeg en tankeklem til alle som leser. Ingen nevnt, ingen glemt!

God natt.

(Skyt meg i morra hvis jeg kommer med en minst like ille rosablogg-innlegg…)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg